Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Նարնջագույն սիմֆոնիա»՝ Քեռի Սեմի դիրիժորությամբ

«Նարնջագույն  սիմֆոնիա»՝ Քեռի Սեմի դիրիժորությամբ
24.11.2017 | 03:38
Դիտվել է՝ 7882

Մեկնաբանություններ