Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Իսկ Արցախի վրա «քսի տվողը», ինչպես միշտ, ստվերում է

Իսկ Արցախի վրա «քսի տվողը», ինչպես միշտ, ստվերում է
05.09.2017 | 00:14
Դիտվել է՝ 7182

Մեկնաբանություններ