Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Վերևները» խոսում են, «ներքևները»՝ դամ պահում, իսկ գործ անող չկա

«Վերևները»  խոսում են, «ներքևները»՝ դամ պահում, իսկ գործ  անող չկա
30.09.2016 | 00:33
Դիտվել է՝ 4987

Մեկնաբանություններ