Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Անահիտ Թոփչյան. «Տագնապ»

Անահիտ Թոփչյան. «Տագնապ»
07.09.2012 | 14:04

Առաջարկում ենք կարդալ հատված` Անահիտ Թոփչյանի «Տագնապ» վեպից՝ հետևյալ հղումով՝

Դիտվել է՝ 365871

Մեկնաբանություններ