Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երջանիկ ԱԲԳԱՐՅԱՆ. Խղճահարությամբ քաղաքական հարցեր չեն լուծվում

Երջանիկ ԱԲԳԱՐՅԱՆ. Խղճահարությամբ քաղաքական հարցեր չեն լուծվում
01.04.2013 | 21:16

Մեղքս ինչ թաքցնեմ, ինչքան աշխատում եմ «բարի» և «կամեցողական» դիրքերից հետևել Րաֆֆիի գործունեության թելին և իզին՝ չեմ կարողանում հասու լինել նրա մտադրություններին, որից հետո դժվար չէր լինի կռահել նրա իրական նպատակը և դրա հասանելիության հավանականությունը: Առայժմ տեսնում եմ միայն մերձավորարևելյան շատախոս քաղաքական գործիչներին վայել բառերի հեղեղ՝ զուգորդված անհոդաբաշխ սպառնալքով, որի օբյեկտը, սակայն, իր անձն է: Խղճահարությամբ քաղաքական հարցեր չեն լուծվում:

Դիտվել է՝ 3197

Մեկնաբանություններ