ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ դուրս կգա նախագահական ընտրապայքարից, եթե բժիշկները պարզեն, որ ինքն առողջական խնդիրներ ունի։ «Անկեղծ ասած, ես կարծում եմ, որ միակ բանը, որ տարիքը բերում է, իմաստությունն է»,- հավելել է Բայդենը։ Ավելի վաղ նա ասել էր, որ կհրաժարվի նախընտրական մրցապայքարից միայն այն դեպքում, եթե Աստված իրեն ասի դա անել։               
 

«Իմ երաժշտությունը խոսում է»

«Իմ երաժշտությունը խոսում է»
01.05.2020 | 01:05

Մա­յի­սին Գա­ֆես­ճեան ար­վես­տի կենտ­րո­նում նա­խա­տես­ված էր ֆրան­սաբ­նակ դե­րա­սա­նու­հի, ե­րա­ժիշտ ԺԱՆ­ՆԱ ԲԼԲՈՒ­ԼՅԱ­ՆԻ հե­ղի­նա­կա­յին հա­մեր­գը: Աշ­խարհն ի­րար խառ­նած կո­րո­նա­վի­րու­սը ի թիվս այլ ծրագ­րե­րի, անհ­նար դարձ­րեց նաև այս սպաս­ված ե­րե­կոն: «Ի­րա­տե­սի» հետ զրույ­ցում Ժան­նա Բլ­բու­լյա­նը նշեց, որ հա­յաս­տա­նյան հա­մերգ­նե­րը սո­վո­րա­բար մե­ծա­ծա­վալ են լի­նում՝ սիմ­ֆո­նիկ նվա­գախմ­բի, ե­րա­ժիշտ­նե­րի, պա­րող­նե­րի, եր­գիչ­նե­րի մաս­նակ­ցու­թյամբ: Ա­ռա­ջին ան­գամ հան­դես էր գա­լու բա­ցա­ռա­պես դաշ­նա­մու­րա­յին ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյուն­նե­րով: Ըն­թաց­քում ըն­թեր­ցե­լու էր հատ­ված­ներ «Գաղտ­նիք­նե­րիս ա­րա­հե­տով» ինք­նա­կեն­սագ­րա­կան գր­քից: Ժան­նա Բլ­բու­լյա­նը հե­ղի­նա­կել է 200-ից ա­վե­լի ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյուն­ներ՝ եր­գեր, ե­րաժշ­տա­կան ման­րան­վագ­ներ, է­տյուդ­ներ, վալ­սեր, տան­գո­ներ, ո­րոնք կա­տար­վել են Հա­յաս­տա­նում և ար­տերկ­րում։ Նրա ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյուն­նե­րի զգա­լի մա­սը ձայ­նագր­վել է Հա­յաս­տա­նի Հան­րա­յին ռա­դիո­յի էստ­րա­դա­յին-սիմ­ֆո­նիկ նվա­գախմ­բի կող­մից և տեղ գտել ռա­դիո­յի ձայ­նա­դա­րա­նում։ 1994-ից բնակ­վում և ստեղ­ծա­գոր­ծում է Փա­րի­զում։ Ֆրան­սիա­յում նրան ան­վա­նում են հայ­կա­կան Մի­շել Լեգ­րան:

-Դե­րա­սա­նա­կան կա­րիե­րան ինչ­պե՞ս սկս­վեց:
-Ես սո­վո­րում էի Ռո­մա­նոս Մի­լի­քյա­նի ան­վան ե­րաժշ­տա­կան ու­սում­նա­րա­նում, նաև «Հայ­ֆիլմ» կի­նոս­տու­դիա­յին կից կի­նո­դե­րա­սա­նի ստու­դիա­յի սան էի: Դա երևույթ էր, ըն­դու­նե­լու­թյան քն­նու­թյուն­նե­րին մաս­նակ­ցում էին ոչ միայն Հա­յաս­տա­նից, այլև հարևան հան­րա­պե­տու­թյուն­նե­րից ժա­մա­նած դի­մորդ­ներ: Հանձ­նախմ­բում էին Խո­րեն Աբ­րա­հա­մյա­նը, Սոս Սարգ­սյա­նը, Ար­ման Մա­նա­րյա­նը, Հեն­րիկ Մա­լյա­նը և այլ երևե­լի­ներ:
Քն­նու­թյան ա­ռա­ջին փու­լում պետք է ներ­կա­յաց­նեի ա­ռակ ու մն­ջա­խաղ: Հանձ­նե­ցի, դուրս ե­կա, դի­մորդ­նե­րը հուզ­ված սպա­սում էին ի­րենց հեր­թին, հարց­րին՝ ո՞նց ան­ցավ քն­նու­թյու­նը: Ինձ­նից հե­տո դուրս ե­կավ Խո­րեն Բաբ­կե­նի­չը և ա­սաց՝ շնոր­հա­վո­րում եմ, Դուք ար­դեն ըն­դուն­վել եք: Պատ­կե­րաց­նո՞ւմ եք՝ ինչ ու­րա­խու­թյուն: Փայ­լուն հանձ­նե­ցի քն­նու­թյուն­նե­րը: Ինձ ա­սա­ցին՝ Տա­տյա­նա Սա­մոյ­լո­վա, նմա­նեց­նե­լով հան­րա­հյատ «Թռ­չում են կռունկ­նե­րը» ֆիլ­մի գլ­խա­վոր դե­րա­սա­նու­հուն:
Կի­նոս­տու­դիա­յում սո­վո­րե­լու տա­րի­նե­րին ու­նեինք կի­նո­դիտ­ման օ­րեր: Անց­կաց­վում էին թա­տե­րա­կան միու­թյան դահ­լի­ճում: Միու­թյան նա­խա­գա­հը Հրա­չյա Ղափ­լա­նյանն էր, ո­րը նոր-նոր հիմ­նում էր դրա­մա­տի­կա­կան թատ­րո­նը: Հեր­թա­կան դիտ­ման ժա­մա­նակ Դա­վիթ Զա­լյանն ինձ ա­սաց, որ մո­տե­նամ Հրա­չյա Նի­կի­տի­չին: Ես հարց­րի՝ ո՞վ է Հրա­չյա Նի­կի­տի­չը... Հան­դի­պու­մը կա­յա­ցավ, Հրա­չյա Նի­կի­տի­չը ա­ռա­ջար­կեց խա­ղալ թատ­րո­նում: Այս­պես սկս­վեց իմ թա­տե­րա­կան կա­րիե­րան: Հե­տո խա­ղա­ցի հե­ռուս­տա­տե­սա­յին թատ­րո­նում, Սուն­դու­կյա­նի թատ­րո­նում... Շատ հու­զիչ պատ­մու­թյուն ու­նեմ: Ֆիլ­հար­մո­նի­կում, Պա­վել Լի­սի­ցյա­նի հա­մեր­գից հե­տո կու­լիս­նե­րում ինձ տես­նում է Վար­դու­հի Վար­դե­րե­սյա­նը և հարց­նում՝ ո՞վ է այս աղջ­նա­կը, ի՜նչ հե­տաքր­քիր դեմք ու­նի: Երբ ի­մա­ցավ, որ դե­րա­սա­նու­հի եմ, ե­րա­ժիշտ, ա­սաց, որ ու­զում է ինձ ներ­կա­յաց­նել Վար­դան Նի­կի­տի­չին:
-Դուք ար­դեն դրա­մա­տի­կա­կա­նում չէի՞ք:
-Ոչ, դա­սա­վան­դում էի ե­րաժշ­տա­կան դպ­րո­ցում: Ա­մուս­նա­ցել էի, ա­մուս­նուս հետ տե­ղա­փոխ­վել էինք Ա­պա­րան, հիմ­նել տե­ղի ե­րաժշ­տա­կան դպ­րո­ցը, այ­նու­հետև՝ Եղ­վար­դի­նը: Ա­պա­րա­նում աշ­խա­տե­լու տա­րի­նե­րին խա­ղում էի ժող­թատ­րո­նում, կա­պը չէի կտ­րել թատ­րո­նի հետ։ Երբ Նի­կի­տիչն ինձ հարց­րեց՝ կա­րո՞ղ ես մի բան խա­ղալ, մի հատ­ված կար­դա­ցի «Սպան­ված ա­ղավ­նուց»՝ Սա­ռա­յի մե­նա­խո­սու­թյու­նը: Ա­ճե­մյանն ա­սաց՝ Վար­դու­հի, որ­տե­ղի՞ց ես գտել այս աղջ­կան, ի՞նչ հա­մով է, ինչ դա­դար­ներ է ա­նում, դա էլ երևի նրա­նից է, որ ե­րա­ժիշտ է: Եվ ինձ հետ ի­ջավ քար­տու­ղա­րու­հու մոտ, որ թե­լադ­րի աշ­խա­տան­քի ըն­դուն­վե­լու դի­մու­մը: ՈՒ­րա­խա­ցած տուն ե­կա, պատ­մե­ցի մորս, մեկ օր անց Ի­վե­տա Բա­բու­րյա­նը զան­գա­հա­րեց ու ա­սաց՝ ի­մա­ցա՞ր, Նի­կի­տի­չը մա­հա­ցավ: Ես չհասց­րի նրա հետ աշ­խա­տել, բայց ի՜նչ սի­րով ինձ ըն­դու­նեց... Ա­ճե­մյա­նին գլ­խա­վոր ռե­ժի­սո­րի պաշ­տո­նում հա­ջոր­դեց Ղափ­լա­նյա­նը: Միառ­ժա­մա­նակ խա­ղա­ցի Սուն­դու­կյա­նում, ո­րից հե­տո, մինչև Փա­րիզ մեկ­նելս, եր­կար տա­րի­ներ խա­ղա­ցել եմ Հա­կոբ Պա­րո­նյա­նի ան­վան թատ­րո­նում և խա­ղա­ցել հիմ­նա­կա­նում գլ­խա­վոր դե­րեր:
-Դե­րա­սա­նի մաս­նա­գի­տու­թյու­նը ի՞նչ անդ­րա­դարձ, ազ­դե­ցու­թյուն ու­նե­ցավ Ձեր ե­րաժշ­տա­կան կա­րիե­րա­յի վրա:
-Ե­թե դե­րա­սա­նու­հի չլի­նեի, երևի այ­սօր այս­քան ե­րաժշ­տա­կան գոր­ծեր չէի կա­րո­ղա­նա գրել: Ո­րով­հետև ա­մեն օր դու մի ու­րիշ կեր­պար ես, ու­րիշ նե­րաշ­խար­հով ես ապ­րում, ու­րիշ կերպ ես կյան­քը տես­նում-ըն­կա­լում: Դե­րա­սա­նու­հի լի­նե­լը նվեր է. նախ՝ ծա­նո­թա­նում ես հա­մաշ­խար­հա­յին դրա­մա­տուր­գիա­յին, մարդ­կա­յին հա­րա­րա­բե­րու­թյուն­նե­րին, դա հարս­տաց­նող մաս­նա­գի­տու­թյուն է: Եվ, ի­հար­կե, եր­ջան­կու­թյուն է բե­մում լի­նե­լը, տալ ու ստա­նա­լը այդ է­ներ­գիան:
-Երբ բե­մում ես՝ խա­ղու՞մ ես, թե՞ ապ­րում:
-Ես ապ­րում էի, չի կա­րե­լի խա­ղալ: Մի օ­րը Սո­ֆին էի, մյուս օ­րը՝ Ստել­լան, Լու­սին, Է­լե­նը, Վար­վա­ռան...
-Կա՞ն դե­րեր, որ ճն­շել են, դժ­վա­րու­թյամբ եք ազ­դե­ցու­թյու­նից ա­զատ­վել:
-Չի ճն­շում, այլ բան ա­սեմ. այ­սօր­վա խա­ղը ե­րեկ­վա նման չէ, նույն դե­րը ա­մեն օր խա­ղում ես նո­րո­վի, և դա էլ է շատ հե­տաքր­քիր:
-Ծա­նո՞թ եք հա­յաս­տա­նյան թա­տե­րա­կան կյան­քի ան­ցու­դար­ձին, ի՞նչ կար­ծիք ու­նեք: Ի՞նչն է փոխ­վել այս տա­րի­նե­րին:
-Սի­րում եմ դրա­մա­տիկ թատ­րո­նը: Եր­բեմն կո­մեր­ցիոն ներ­կա­յա­ցում­ներ են լի­նում, ին­չը ես այն­քան էլ չեմ հա­վա­նում: Այն ժա­մա­նակ միայն բարձ­րա­կարգ դրա­մա­տուր­գիա էր: Բայց ստիպ­ված են, թատ­րո­նը պետք է պա­հել:
-Ձեր եր­գե­րը ինչ­պե՞ս ծն­վե­ցին: Ե՞րբ և ինչ­պե՞ս սկ­սե­ցիք հան­րայ­նաց­նել դրանք:
-Ես մի մեծ սի­րո պատ­մու­թյուն եմ ու­նե­ցել Փա­րի­զում, որ տխուր դրա­մա­տիկ ա­վարտ ու­նե­ցավ: Գր­քումս կա այդ մա­սին, վեր­նագր­ված է «Ա­նա­վարտ մե­ղե­դի»: Նախ գրում էի սի­րուց, իսկ երբ նա ինք­նաս­պան ե­ղավ, ու ես տե­սա այդ պատ­կե­րը, սկ­սե­ցի մե­ղե­դի­ներ գրել: Այդ­պես էի ար­տա­հայ­տում հո­գե­վի­ճակս: Հե­տո մի օր ան­վս­տահ, վախվ­խե­լով ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյուն­ներս ցույց տվե­ցի եղ­բորս՝ Լևոն Բլ­բու­լյա­նին: Նա աշ­խա­տում էր Օր­բե­լյա­նի հետ, Բա­բա­ջա­նյա­նի, ան­վա­նի ե­րա­ժիշտ­նե­րը նրան էին դի­մում՝ որ­պես խոս­քե­րի հե­ղի­նա­կի: Կա­տա­րե­ցի մի քա­նի մե­ղե­դի, Լևո­նը ձայ­նագ­րեց, հա­ջորդ օրն ա­սաց, որ ա­ռա­ջին մե­ղե­դու հա­մար խոս­քեր է գրել: Այդ ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյու­նը կոչ­վում էր «Վե­րա­դար­ձի գա­րուն»: Այ­սինքն, իմ ե­րաժշ­տու­թյու­նը խո­սում է:
-Ձեր գիր­քը կու­տա­կում­նե­րի՞ ար­դյունք էր, թե՞ ինք­նա­բուխ ծն­վեց:
-ՈՒ­զում էի՝ պատ­մու­թյունս թող­նել ե­րե­խա­նե­րիս, թոռ­նե­րիս, որ ի­մա­նան՝ ով է ե­ղել ի­րենց տա­տի­կը: Սկզ­բում չգի­տեի, որ գիրք է դառ­նա­լու: Երբ օ­րը վեր­ջա­նում էր, ես գրե­լու պա­հանջ էի ու­նե­նում: Օ­րագ­րա­յին կեն­սագ­րա­կան այդ գր­վածք­նե­րը հա­վա­քե­ցի ու դար­ձավ գիրք: Ի զար­մանս ինձ՝ կար­դա­ցող­ներն ա­սում էին՝ կում-կում ենք կար­դում, որ չա­վարտ­վի, հա­ջորդ օրն է­լի կար­դանք: Հա­յաս­տա­նում եմ հրա­տա­րա­կել, նա­խա­տես­վում է թարգ­մա­նել-հրա­տա­րա­կել նաև Փա­րի­զում:
-Փա­րի­զի մա­սին ի՞նչ կա­սեք: Հե՞շտ հար­մար­վե­ցիք: Ի՞նչ ապ­րում­ներ ու­նեիք:
-Ես ման­կուց միշտ ա­սում էի՝ գի­տե՞ք, ես Փա­րի­զում եմ ապ­րե­լու: Կար­ծես զգում էի: Մենք տա­նը շատ լավ ձայ­նա­դա­րան ու­նեինք, լսում էի Շառլ, Ա­դա­մո, Պիաֆ, Իվ Մոն­տան… Բա­ցի այդ, հե­տաքր­քիր մի զու­գա­դի­պու­թյամբ, թատ­րո­նում իմ խա­ղա­ցած բո­լոր կեր­պար­նե­րը ֆրան­սու­հի­ներ էին: Երբ ինձ ցույց էին տա­լիս Փա­րի­զի տե­սար­ժան վայ­րե­րը, հա­րա­զա­տու­թյուն էի զգում, ինձ թվում էր՝ ծա­նոթ են, ո­րով­հետև իմ դե­րե­րում ես ար­դեն ապ­րել, այ­ցե­լել էի այդ վայ­րե­րը: Եվ մեկ ամ­սում (ոչ մի դա­սըն­թա­ցի չեմ մաս­նակ­ցել) ա­զատ սկ­սե­ցի հա­ղոր­դակց­վել ֆրան­սե­րեն: Ես պաշ­տում եմ այդ քա­ղա­քը: Ինչ­պես որ ծո­րա­կը բա­ցում ես, ջու­րը հո­սում է, այդ­պես իմ բո­լոր մե­ղե­դի­նե­րը Փա­րի­զում «հո­սե­ցին»:
-Ով­քե՞ր են կա­տա­րում Ձեր եր­գե­րը:
-Այս­տեղ՝ Սյու­զան Մար­գա­րյան, Ա­նա­հիտ Մա­նու­կյան, Մհեր, Միստր X, Զա­րու­հի Բա­բա­յան, ար­տերկ­րում՝ Ջիպ­սի Քինգս, Է­նի­կո Սի­լա­գի (կա­տա­րել է «Dans Paris» երգս, ո­րը տե­ղադր­ված է «Fnac»-ում), Գրե­գո­րի Հյու­բեն, Մա­լյա, Ժե­րի­կա (մի ամ­բողջ ալ­բոմ է ձայ­նագ­րել իմ եր­գե­րով), Նա­ռա Նո­յան (դուստ­րը), Լոալ­վա Բրազ («Լամ­բա­դա» եր­գի ա­ռա­ջին կա­տա­րո­ղը, որ 2004-ին ա­ռա­ջին ան­գամ հա­տուկ ե­կել է Հա­յաս­տան և Ժան­նա Բլ­բու­լյա­նի ու Լևոն Բլ­բու­լյա­նի հե­ղի­նա­կա­յին հա­մեր­գին կա­տա­րել Ժան­նա Բլ­բու­լյա­նի հե­ղի­նա­կա­յին եր­գե­րից ե­րե­քը- Ա. Ս.) և այլք: Ի՞նչն է հե­տաքր­քիր՝ ի­րենք են գտ­նում ինձ: Մի դր­վագ պատ­մեմ: Օ­րե­րից մի օր զան­գում է Ազ­նա­վու­րի տղան՝ Մի­շա Ազ­նա­վու­րը, ա­սում է, որ իմ մա­սին պատ­մել է ըն­կե­րը՝ Ֆրան­սուան, ու­զում է այ­ցե­լել: Պայ­մա­նա­վոր­վում են, Մի­շան գա­լիս է մեր տուն իր եր­կու շնիկ­նե­րի հետ: Ես տոլ­մա էի ե­փել, ճա­շե­ցինք, զրու­ցե­ցինք՝ մո­ռա­նա­լով ան­գամ հան­դիպ­ման նպա­տա­կը: Ի վեր­ջո, նվա­գե­ցի մե­ղե­դի­ներս: Մի­շան ա­սաց՝ հե­տաքր­քիր մե­ղե­դի­ներ են, պա­պա­յիս պես ես գրում: Զան­գեց ստու­դիա, որ գնանք ձայ­նագ­րե­լու: Ես ու­րա­խա­ցել էի: Մինչև հի­մա նրա ձե­ռագ­րով հաս­ցեն կա: Հե­տո հարց­րի՝ ա­սենք, ձայ­նագ­րե­ցինք, ե՞րբ ես թո­ղար­կե­լու: Ա­սաց՝ դե, երբ փող լի­նի:
-Ազ­նա­վու­րի տղան գու­մա­րի կա­րի՞ք ու­ներ:
-Հենց այդ է, հարց­րի, պա­պադ քեզ չի՞ օգ­նում, ա­սաց՝ բո­լո­րո­վին, պա­պան ա­սում է՝ դու ինքդ պի­տի ստեղ­ծես: Խնդ­րե­ցի չե­ղար­կել ժա­մադ­րու­թյու­նը, ո­րով­հետև մի ու­րիշ հայտ­նի ստու­դիա­յում ձայ­նագ­րել էին ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյուն­ներս, հե­տո ան­հե­տա­ցան ձայ­նագ­րու­թյուն­նե­րը:
-Հա­յաս­տա­նը հե­ռու՞ է, թե՞ մո­տիկ:
-Հա­յաս­տանն այն­քան եմ սի­րում, այն­քան հայ եմ, որ, 30 տա­րի ապ­րե­լով Ֆրան­սիա­յում, չդար­ձա ֆրան­սիա­ցի: Ֆրան­սիա­յի իմ տա­նը նույն հայ­կա­կան աշ­խու­ժու­թյունն է՝ ջեր­մու­թյուն, հյու­րա­սի­րու­թյուն, ըն­կեր­ներս կա­րող են այ­ցե­լել ա­ռանց զան­գե­լու-զգու­շաց­նե­լու: Ան­գամ ֆրան­սիա­ցի ըն­կեր­ներս հայ են դար­ձել: Ոչ մի ազգ չու­նի հա­յի ար­ժա­նիք­նե­րը՝ հյու­րա­սեր, տա­ղան­դա­վոր, մար­դա­մոտ: Տաք­սի ես նս­տում, մինչև հասց­նում է ու­զածդ հաս­ցեն, ար­դեն հա­րա­զատ­ներ եք: Այս­տեղ ես լից­քեր եմ ստա­նում, գնում եմ այն­տեղ, սկ­սում եմ գրել:
-Քա­ղա­քը շա՞տ է փոխ­վել` ար­տա­քին տես­քի ա­ռու­մով:
-Ես ապ­րել եմ Պուշ­կի­նի փո­ղո­ցում, որ­տեղ հի­մա Հյու­սի­սա­յին պո­ղո­տան է: Դի­մա­ցը Խան­դի­կյա­նի, Ե­կա­րյա­նի լու­սան­կար­չատ­ներն էին, հրա­պա­րա­կը: Մթ­նո­լոր­տը լրիվ ու­րիշ էր, ե­րե­կո­յան հա­վաք­վում էին հրա­պա­րա­կում՝ շատր­վա­նի մոտ: Ես տա­տի­կիս հետ գնում էի զբոս­նե­լու, ու տատս հպարտ էր, ո­րով­հետև մյուս տա­տիկ­նե­րը Ժան­նա­յի նման թոռ­նու­հի չու­նեին: Ա­սում էր՝ այն­քան նվիր­ված աղ­ջիկ է Ժան­նան, գի­շե­րը քա­նի­սին դեղ պետք լի­նի, ա­ռանց վա­խե­նա­լու գնում, հեր­թա­պահ դե­ղատ­նե­րից դեղ է բե­րում ինձ հա­մար:
Տա­տի­կիս բա­կը այն­քան էի սի­րում, սե­փա­կան տներ էին, բո­լորս մի ըն­տանի­քի նման էինք ապ­րում: Բա­կում օ­ջախի վրա պղն­ձե կաթսա կար, մե­ջը տո­մատ (լո­լի­կի մա­ծուկ) էին ե­փում, մու­րա­բա­ներ: Ըն­կույ­զի մու­րա­բա ե­փե­լը մի ամ­բողջ ա­րա­րո­ղու­թյուն էր, հի­շում եմ կա­նանց խոսք ու զրույ­ցը մու­րա­բա ե­փե­լու, կի­րը շատ ու քիչ դնե­լու մա­սին, ըն­կույ­զի կեղևը կճ­պե­լուց սևա­ցած նրանց ձեռ­քե­րը: Ե­թե մե­կը մու­րա­բա էր ե­փում կամ խմո­րե­ղեն, բո­լո­րը պետք է համ­տե­սեին: Բա­կում թթե­նի կար, տա­կը հին մա­հա­ճա­կալ էր, դի­մա­ցը՝ սե­ղան: Հերթ կար, ա­մեն օր մե­կը քնում էր այն­տեղ, բայց ինձ այն­քան էին սի­րում, որ մի քա­նի ան­գամ էին թող­նում քնել: Եր­ջան­կու­թյուն էր ամ­ռա­նը դր­սում քնե­լը: Կու­զեի գո­նե պահ­պան­վեր այդ ջեր­մու­թյու­նը, ին­չը գնա­լով վե­րա­նում է:
Հի­մա մեր բա­կի տե­ղում Հյու­սի­սա­յին պո­ղո­տան է: Հին, սի­րուն, սև տու­ֆից չք­նաղ կո­թող­նե­րը քան­դել են, ան­ճա­շակ շեն­քեր կա­ռու­ցել: Քայ­լում ես ու քեզ թվում է՝ շեն­քերն ընկ­նում են վրադ, տե­սա­դաշտ չու­նի այդ պո­ղո­տան: Նախ՝ շատ քիչ են բնա­կիչ­նե­րը, լույս չի վառ­վում այդ տնե­րում, դա ար­դեն սի­րուն չէ: Հին Երևա­նը հի­շեց­նող քիչ բան է մնա­ցել, մաք­րում են քա­ղա­քի դի­մա­գի­ծը, դա է ինձ տխ­րեց­նում:
-Ա­միս­ներ ա­ռաջ Գա­ֆես­ճեան ար­վես­տի կենտ­րո­նում կա­յա­ցավ Ձեր դս­տեր՝ Նա­ռա Նո­յա­նի հա­մեր­գը: Որ­պես մայր, ար­վես­տա­գետ ի՞նչ զգա­ցո­ղու­թյուն­ներ ու­նեք:
-Նաի­րան դեռ չէր ծն­վել, ես նրան պատ­կե­րաց­նում էի հենց այն­պի­սին, ինչ­պի­սին կա: Ես նրան նկա­րում էի (նույն դեմքն է), ես նրա հա­մար ա­մեն օր նվա­գում էի, նրա հետ խո­սում էի, ես գի­տեի, որ իմ աղ­ջի­կը պետք է լի­նի ար­տիստ:
-Որ­պես տան­տի­կին՝ ինչ­պի­սի՞ն եք: Սի­րու՞մ եք խո­հա­նո­ցը:
-Պաշ­տում եմ, շատ հա­ճե­լի հարց է, ես սի­րում եմ հյու­րեր ու­նե­նալ ու ի՜նչ մեծ ներ­շն­չան­քով եմ պատ­րաս­տում ճա­շա­տե­սակ­նե­րը: Երբ մտ­նում եմ խո­հա­նոց՝ ինչ-որ բան պատ­րաս­տե­լու, նույն ապ­րում­ներն եմ ու­նե­նում, ինչ նվա­գե­լուց: Ստեղ­ծա­գոր­ծա­բար եմ մո­տե­նում, իմպ­րո­վիզ­ներ ա­նում, այն­պի­սի հա­մե­մունք­ներ, մր­գեր եմ խառ­նում, որ հե­տո հյու­րերս հարց­նում են՝ հայ­կա­կա՞ն ու­տեստ է, թե՞ ֆրան­սիա­կան: Ա­սում եմ՝ ժան­նա­յա­կան:
-Ի՞նչ կա­սեք մեր ըն­թեր­ցո­ղին զրույ­ցի վեր­ջում:
-Կա­սեմ, որ սերն է աշ­խար­հը փր­կում, սի­րեք ի­րար, նե­րեք: Իմ մեջ այն­քան սեր կա, ինձ շատ են հու­սա­խաբ ա­րել, եր­բեք չեմ չա­րա­ցել, բնույթս չի փոխ­վել: Ե­թե բո­լո­րը լի­նեն ան­կեղծ ու ի­րար սի­րեն, մենք դրախ­տում կլի­նենք, էլ ին­չի՞ ենք գնում դրախտ:

Զրու­ցեց
Ար­մի­նե ՍԱՐԳ­ՍՅԱ­ՆԸ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 7796

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ