Մոսկվան ակնկալում է, որ Հայաստանի իշխանությունները թույլ չեն տա դպրոցներ տեղափոխել 8-րդ դասարանի պատմության դասագիրքը, որը խեղաթյուրում է 18-րդ դարավերջի և 19-րդ դարասկզբի Հարավային Կովկասի իրադարձությունները՝ ասված է ՌԴ ԱԳՆ հաղորդագրության մեջ: Ըստ այդմ՝ դասագրքի գլուխներից մեկում «Արևելյան Հայաստանի բռնի միացումը Ռուսաստանին» սադրիչ վերնագրով վերանայվել են 1826-1828 թ.թ. ռուս-պարսկական պատերազմի արդյունքներն ու Թուրքմանչայի պայմանագիրը կոչվել է Արևելյան Հայաստանի «բռնակցում»:                
 

Միջազգային նշանակության ոչ մի հաղորդակցություն չի անցնելու շրջափակվող Հայաստանով

Միջազգային նշանակության ոչ մի հաղորդակցություն չի անցնելու շրջափակվող Հայաստանով
21.06.2024 | 16:33

«Հյուսիս-Հարավ» միջազգային միջանցքը դինամիկ տեմպերով շարունակում է կյանքի կոչվել՝ փաստացի շրջացնելով Հայասատանը՝ իր «խաղաղության խաչմերուկներով» ու նման այլ մտացածին նախաձեռնություններով:

Օրերս Իրանում շահագործման հանձնվեց Ռեշտ-Կասպյան երկաթուղին, որը, իր հերթին, իրանա-ադրբեջանական Քազվին-Ռեշտ-Աստարա երկաթուղու մաս է կազմում: Վերջինս էլ «Հյուսիս-Հարավ» միջանցքի Կովկաս-Կասպյան հատվածի առանցքներից է:

Նույն տրամաբանությամբ ու դինամիկայով է ընթանում նաև Իրան-Ադրբեջան-Ռուսաստան՝ «Հյուսիս-Հարավ էլեկտրաէներգետիկ միջանցքի» ձևավորումը, ինչին արդեն բազմիցս անդրադարձել եմ:

Արտաքին դերակատարներին Հայաստանը տրանպորտային-լոգիստիկ առումով հետաքրքիր է այլևս բացառապես «Զանգեզուրյան միջանցքի» մասով: Միջազգային նշանակության ոչ մի հաղորդակցություն չի անցնելու շրջափակվող Հայաստանով՝ ոչ «Հյուսիս-Հարավը», ոչ «Արևելք-Արևմուտքը», քանզի երկուսի ներքո էլ հիմնական նախագծերը կամ արդեն կյանքի են կոչվել կամ արդեն գտնվում են իրագործման փուլում:

ՎահեԴավթյան

Ք.գ.դ., պրոֆեսոր

Դիտվել է՝ 6995

Մեկնաբանություններ