Եթե այդ պոռնոֆիլմի նկարահանումը չլիներ, երևի շատերը չէին էլ իմանա ու հիմա էլ չգիտեն, որ Երևանում նման ամրոց կա՝ քարուքանդ, անտեսված, փնթի ու կորսված:
Գիտե՞ք ինչից է. որովհետև մեր սրբությունները, մեր պատմությունը, մեր հուշարձանները, մեր արվեստը գնահատող չենք:
Միայն խոսացող ու գլուխգովան «սբրոդն է» շատ։
Երևան եկող զբոսաշրջիկն ի՞նչ կարող է տեսնել Երևանում, ի՞նչ պատմամշակութային, ճարտարապետական հին կոթողներ կան:
Ի՞նչ:
Գրեթե ոչինչ:
Ի՞նչ ենք պահել, որ տեսնեն։ Ինչ էլ ունեցել ենք, քանդել ու ավիրել ենք:
Դե հեռու մի գնացեք, գնացեք Թբիլիսի ու տեսեք՝ ինչքան տեսնելու բան կա, և ինչպես են պահել իրենց պատմությունն ու հուշարձանները։
Մենք նույնիսկ Երկիրը պահել չգիտենք, մեր պատերազմի անմեղ զոհերի, նրանց զոհաբերողների հետ ենք հաշտվել ու դա ընդունեցինք շատ հանգիստ ու թրքասերի կարգավիճակում։
Ես համոզված եմ՝ եթե Վրաստանում նման բան լիներ, մեղավորները «կնետվեին, կլցվեին» Քուռը, անպայման կպատժվեին:
Իսկ հիմա դրսում ամաչելով են շատերն ասում, որ իրենք հայ են, հայաստանցի են, որ իրենց այս պատուհասները, դոգերը, քիսոները, սորոսի գործակալները, մնացյալ նմանատիպ գոյանքներն են ղեկավարում:
Թե բա՝ Էրեբունի ամրոց, Ամբերդ․․
Հետո՞:
Իսկ ինչպե՞ս եք պահում, փայփայում այդ ամենը, էդ մի քանի մի կերպ գոյատևած հուշարձանները:
Ձեր անգրագետ գրառումները փորելով ու կերուխումի, փորլցնելու արվեստի ցուցադրման հետքերո՞վ:
Էլ ասելու բան չունեմ:
Մի օր էլ Օպերայի հրապարակում կնկարահանեն «18+», ու չեք զարմանա, չեք էլ վրդովվի, քանի որ մի ողջ սերնդի սպանդի տանողներին, Երկիրը թշնամուն նվիրողներին, Հայրենիքի անվտանգությունը զրոյացնողներին պատժել չգիտեք:
Նույնիսկ՝ վրդովվել:
Ռոբերտ Մելքոնյան