Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Գուցե հաղթահարե՞ք մոլագարությունն ու սթափվե՞ք

Գուցե հաղթահարե՞ք մոլագարությունն ու սթափվե՞ք
29.08.2024 | 16:15

Մոլագարության հասնող հակառուսություն:

Եթե մի ազգ տարրական բաներ չի հասկանում, մանկամտության կամ ծերունական փսիխոզի մեջ է, չգիտեմ արդեն նա կկարողանա՞ դիմակայել աշխարհում կատարվող և դեռ կատարվելիք մարտահրավերներին:

Առանց անվտանգային բարձիկների, ոտատակ ընկնելով կոչնչանանք: Անվտանգային բարձիկի մեջ բացի զենքից մտնում են նաև լոգիստիկան, ճանապարհները, հացը, պարենամթերքը, էլեկտրաէներգինան, գազը, բենզինը, դեղորայքը...

Մտածե՛ք, ձեր ընտանիքի մասշաբներով մտածեք, հետո դա մեծացրեք ու դրեք պետության մակարդակի վրա...

Գուցե հաղթահարե՞ք մոլագարությունն ու սթափվե՞ք:

Անի ԿԱՂԻՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1751

Մեկնաբանություններ