Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արցախցի երեխաների գալուց հետո Երևանի շատ բակերում երեխաների համ ու հոտ կա

Արցախցի երեխաների գալուց հետո Երևանի շատ բակերում երեխաների համ ու հոտ կա
27.05.2024 | 15:35

Երկար տարիներ Երևանի բակերում խաղացող երեխաների աղմուկ-աղաղակ չէր լսվում, նրանք ապրում էին վիրտուալ կյանքով ու խաղերով:

Արցախցի երեխաների գալուց հետո Երևանի շատ բակերում արդեն երեխաների համ ու հոտ կա, աղմուկ-աղաղակ, ճիչ ու քրքիջ:

Նույնիսկ հաճելի է լսել արցախյան բարբառի ու երևանյան խոսակցության միքսը:

Ռոբերտ Մելքոնյան

Դիտվել է՝ 3356

Մեկնաբանություններ