Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Ար­դա­րա­դատ» աշ­խարհն ու մեր բութ մա­տը

«Ար­դա­րա­դատ» աշ­խարհն ու մեր բութ մա­տը
16.10.2020 | 00:05
Դիտվել է՝ 103439

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ