Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ոչ առաջ, ոչ հետ՝ երջանիկ ընդարմություն

Ոչ առաջ, ոչ հետ՝ երջանիկ ընդարմություն
19.03.2019 | 01:34
Դիտվել է՝ 35845

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ