Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               

ՀԱՄԱՐՅԱ «ԽԱԹԱԲԱԼԱԴԱ»

ՀԱՄԱՐՅԱ «ԽԱԹԱԲԱԼԱԴԱ»
29.07.2011 | 00:00

Մի կողմից սատանան է գայթակղում, մյուս կողմից` իր ներսի «Հովիկը»։

Դիտվել է՝ 3603

Մեկնաբանություններ