Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կրակե՜լ... ո՛չ

Կրակե՜լ... ո՛չ
20.02.2009 | 00:00

Ա՛յ, սենց էլ երկխոսում ենք` մազե կամրջի վրա։

Դիտվել է՝ 14324

Մեկնաբանություններ