Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՊԱՐՏԱԴՐՎՈՂ ԴԵՄՈԿՐԱՏԻԱ ԿԱՄ ԴԵՄԱԳՈԳԻԱ ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ՁԵՎՈՎ

ՊԱՐՏԱԴՐՎՈՂ ԴԵՄՈԿՐԱՏԻԱ ԿԱՄ ԴԵՄԱԳՈԳԻԱ ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ՁԵՎՈՎ
09.09.2011 | 00:00
Դիտվել է՝ 6055

Մեկնաբանություններ