Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՈՒԺԵՂԻ ՄՈՏ ՄԻՇՏ ԷԼ...

ՈՒԺԵՂԻ ՄՈՏ ՄԻՇՏ ԷԼ...
05.04.2011 | 00:00

Քեռի Սեմը` նավթ արդյունահանող մանր-մունր երկրներին. - Հենց թեկուզ էն պատճառով, որ ես դինոզավրի ախորժակ ունեմ, դու արդեն մեղավոր ես։

Դիտվել է՝ 3707

Մեկնաբանություններ