Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հայհոյանքը անզորի զենքն է

Հայհոյանքը անզորի զենքն է
13.08.2024 | 15:27

Անբասիր տրամաբանության ու փաստերի վրա հիմնված քննադատություն կա, որը բազմապատիկ ուժեղ է հայհոյանքից։

Նման քննադատության արդյունքում հակառակորդը զգում է իր ոչնչությունը, իսկ տրամաբանության փոխարեն հայհոյանք օգտագործելիս հակառակորդը զգում է քո թուլությունը, եթե չասենք ավելին։

Հայհոյանքով հակառակորդին երբեք չես համոզի, հետն էլ կստանաս պատասխան հայհոյանք։

Հայհոյանքը անզորի զենքն է, որի ամենամեծ կարիքը լինում է տրամաբանության իսպառ բացակայության դեպքում։

Պավել Բարսեղյան

Դիտվել է՝ 5139

Մեկնաբանություններ