Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Քա­րի դա­րում էլ ու­ս­յա­լի գլու­խը ծակ էր

Քա­րի դա­րում էլ ու­ս­յա­լի գլու­խը ծակ էր
06.12.2019 | 00:18
Դիտվել է՝ 24682

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ