Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Կրկեսային համար», որ վաղուց ծիծաղ չի շարժում

«Կրկեսային համար», որ վաղուց ծիծաղ չի շարժում
04.10.2016 | 00:27
Դիտվել է՝ 4173

Մեկնաբանություններ