Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Աչքը` կուշտ, փորը` սոված

Աչքը`  կուշտ, փորը`  սոված
16.05.2014 | 01:09

ԱԺ նոր օրինագծի համաձայն` այսուհետ «նվազագույն զամբյուղում» ռուսական արտադրության խոշորացույցներ են դրվելու: Անվճար:

Կսմթեցին

Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆԸ (ՆԻԿՕ) ու

Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 8977

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ