Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Փուչ խոստումների վերջը

Փուչ խոստումների վերջը
12.07.2013 | 12:36

ԺՈՂՈՎՈՒՐԴ-Հա՜, իհարկե հավատում ենք, որ կյանքներս ո՜ւր որ է դարձնելու ես դրախտ…

Դիտվել է՝ 3080

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ