Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Դավիթ ՍԱՆԱՍԱՐՅԱՆ. Հայեր, դուրս հանեք ձեր ներսի բոյկոտը

Դավիթ ՍԱՆԱՍԱՐՅԱՆ. Հայեր, դուրս հանեք ձեր ներսի բոյկոտը
30.12.2012 | 13:57

Իմ պատկերացմամբ՝ մեր ազգի գլխավոր խնդիրը անհատի հոգեբանության ու գիտակցության մեջ ընդհանուրից ԲՈՅԿՈՏՎԱԾՈՒԹՅԱՆ զգացողության դոմինանտության առկայությունն է եղել և դեռ շարունակում է լինել: Ողջ պատմության ընթացքում մեր այս դժբախտությունների դժբախտությունը կարմիր գծով ընդգծված է եղել ու ապացուցել է, որ մենք մեր չեզոքությամբ, պատասխանատվությունից խուսափելով, «շառից, փորձանքից հեռու», «եղունգ ունես, գլուխդ քորի» եսամոլական պահվածքով և նմանատիպ արատավոր պատկերացումներով ու ասացվածքներով հարուստ հոգեբանութամբ գրեթե քարուքանդ ենք արել անհատից դեպի ընդհանուրի շահ տանող ճանապարհ- կամուրջը: Ու հիմա նույն թելն ենք թելում, այս անգամ գիտակցելով, որ դա էլ ավելի է խորացնելու վիհը:

Հայեր, դուրս հանեք ձեր ներսի բոյկոտը, կուզեք ասեմ, թքած քաղաքական նեղ շահերի վրա, բայց անտարբերությունը, չեզոքությունը ու ինքնաբացակա դնելը մեր չհաջողության գրավականն է:

Դիտվել է՝ 7324

Մեկնաբանություններ

անելիս ակտիվ հղումը Irates.am-ին պարտադիր է: Կայքի հոդվածների մասնակի կամ ամբողջական հեռուստառադիոընթերցումն առանց Irates.am-ին հղման արգելվում է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետին: Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում: Էլեկտրոնային հասցե՝ info@irates.am