Տրանսպորտի գնի բարձրացումը առաջին հերթին «արթնացրեց» սեփական իրավունքների համար ոտքի չկանգնող և իր խնդիրները մինչ այժմ չձևակերպած ուսանողներին, որոնք վերջին օրերին երևանյան տարբեր կանգառներում ուղևորներին հորդորում են չվճարել 150 դրամ, այլ՝ 100: Ուշագրավ է, որ նրանք հորդորում էին նաև չկուսակցականացնել սոցիալական բողոքի ալիքը՝ քաջ գիտենալով, որ տարբեր ուժեր ընդվզման ամեն մի փորձ կարող են «սեփականաշնորհել»` քաղաքական դիվիդենտներ շահելու համար: Մշակութային մարդաբան Աղասի Թադևոսյանից հետաքրքրվեցինք` արդյոք շարունակություն կունենա՞ սոցիալական հողի վրա նոր-նոր ձևավորվող բողոքի ալիքը, ուսանողները հետամուտ կլինե՞ն առաջ քաշելու այլ խնդիրներ ևս ու պահանջելու իշխանություններից լուծումներ որոնել: Աղասի Թադևոսյանը կարծում է, որ սկիզբ առած շարժումը կշարունակվի: Նա հիշեցրեց, որ քաղաքացիական շարժումները նորություն չեն և ունեն փորձ՝ հենց թեկուզ Մաշտոցի պուրակի համար պայքարի օրինակով: «Առաջիկա տարիներին քաղաքացիական շարժումները կակտիվանան Հայաստանում: Ինչ վերաբերում է քաղաքական ուժերի արձագանքին, ապա բնական է, որ քաղաքական ուժերը ձգտում են օգտագործել այդ ակտիվությունը»,- ասաց Աղասի Թադևոսյանը: Մեր զրուցակիցը նշեց, որ քաղաքական որոշ ուժեր արձագանքել են տրանսպորտի գնի բարձրացմանը: Նա կարծում է, որ տրանսպորտի գնի բարձրացումն ընդամենը առիթ էր, որպեսզի քաղաքացիական հանրությունը ակտիվություն ցուցաբերի, հարթակներ ձևավորի: Աղասի Թադևոսյանը կարծում է, որ հասարակական հնչեղություն ունեցող ցանկացած խնդիր կարող է նման արձագանք ունենալ:
Թագուհի ՀԱԿՈԲՅԱՆ