Նովոսիբիրսկի մարզում մեկնարկել են Հավաքական անվտանգության պայմանագրի կազմակերպության «Кобальт-2024» հատուկ զորավարժությունները։ Ըստ ТАСС գործակալության՝ փորձարկվելու են զենքի, ռազմական տեխնիկայի նոր նմուշներ, անօդաչու թռչող սարքերի կիրառման տակտիկական հնարքներ։ Միջոցառմանը մասնակցում են Ռուսաստանի Դաշնությունը, Բելառուսը, Ղազախստանը, Տաջիկստանը և Ղրղզստանը: Զորավարժություններին Հայաստանը չի մասնակցում։                
 

Փոխանակ «գծի տերերի» վրա աշխատանք տանեն, համարանիշների գույներն են փոխում

Փոխանակ «գծի տերերի» վրա աշխատանք տանեն, համարանիշների գույներն են փոխում
14.03.2013 | 17:44

Գծի տերերին, տաքսիների համարանիշերի գունափոխման, բեռնափոխադրամանն ու տրասնսպորտի սպասարկաման խնդիրներին էր նվիրված Վարորդների միության նախագահ Տիգրան ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԻ մամուլի ասուլիսը: Հիմա էլ տաքսու դեղին համարանիշները պետք է փոխարինվեն սպիտակ համարանիշներով, ինչն էլ, բնականաբար, առաջացրել է վարորդների դժգոհությունը: Թե ինչ տարբերություն սպիտակի ու դեղինի միջև, կամ ինչ դրական տեղաշարժ կլինի դեղինը սպիտակով փոխարինելու արդյունքում, վարորդների միության նախագահն ինքն էլ է դժվարանում պատասխանել: Թեև, ինչպես վերջինս է փաստում, այս փոփոխության շնորհիվ լիցենզավորման գումարը 17 հազար դրամով պակասում է, բայց վարորդները մտավախություն ունեն, որ այդ փոփոխությունից հետո ավելի մեծ պարտավորություններ են դրվելու անհատ տաքսիստների վրա. «Ես առաջարկում եմ` կամավոր սկզբունքով լինի. ով ուզենա, դեղին համարանիշ դնի, ով ուզենա`սպիտակ, ժամանակի ընթացքում պարզ կլինի ամեն ինչ»,-ասաց պրն Հովհաննիսյանը:
Բանախոսի կարծիքով, ոլորտի ամենամեծ խնդիրը ոչ թե համարանիշների գույներն են, այլ «գծի տեր» կոչվող անհատ ձեռներեցները, որոնց վրա պետք է աշխատանք տանել, ովքեր «պլան» ասվածից այն կողմ ոչինչ չեն հասկանում: «Գծի տեր» ասվածը չպետք է լինի: Օրենքով մի երթուղային գծում պետք է լինի երկու վարորդ, ովքեր պետք է աշխատեն ութ ժամով և որոշակի աշխատավարձով: «Պլանի փող» ասվածը պետք է դուրս գա, բայց դա կարող է լինել հարկային բեռը թեթևացնելու դեպքում, հակառակ դեպքում այս մարդաորսը, որ նկատելի է վարորդների շրջանում, կշարունակվի: Այդ իսկ պատճառով, ամբողջ ոլորտում պետք է բարեփոխումներ կատարվեն, այլ ոչ թե միայն փոխեն տաքսիների համարանիշների գույնը»,-նկատեց Տիգրան Հովհաննիսյանը:
Ավելին, բանախոսը կարծում է, որ այսօր ոչ մի միջոց չպետք է ձեռնարկել դեղին համարանիշները հանելու ուղղությամբ: «Ո՞ւր են մեր տաքսու և ավտոբուսի պարկերը, բոլորն աննպատակ վաճառված են: Այսօրվա մեր գծի տերերը պետք է միավորվեն մեկ բաժնետիրական կազմակերպության մեջ: Նրանք չպիտի ունենան գիծ»,-նշեց նա՝ առաջարկելով, որ բոլոր «գծի տերերն» իրենց վերահսկողության տակ գտնվող փոխադրամիջոցները տրամադրեն ավտոկայաններին, որոնք էլ իրենց հերթին կիրականացնեն դիսպետչերական պատշաճ հսկողություն: Վարորդների միության նախագահի կարծիքով՝ դիսպետչերական հսկողությունը «գծի տերերին» տրամադրելն է, որ հանգեցրել է փոխադրամիջոցների ծառայությունների նման ցածր որակին:
Կա նաև մեկ ուրիշ կարևոր հանգամանք. պրն Հովհաննիսյանի խոսքով, սպիտակ համարանիշների փոխարինման դեպքում վարորդները ստիպված չեն լինի դիմել երկու պետական մարմնի`մասնավորապես ՃՈ-ի տարածքային հաշվառման- քննարկման ստորաբաժանումներին: Այսինքն, նոր օրենքով բուժզննում և տեխզննում անցնելու հարց չի առաջանալու, ինչը դժգոհություն է առաջացրել տաքսու վարորդների շրջանում: Դա նշանակում է յուրաքանչյուրին տաքսի վարելու հնարավորություն տալ : «Չնայած դա մինչ այսօր կրել է ֆիկտիվ բնույթ, բայց պետք է այնպես անել, որ դրանք ֆիկտիվ չլինեն, բա չիմանա՞ս` ղեկին նստածը առո՞ղջ է, թե ոչ»,-մտահոգություն հայտնեց պրն Հովհաննիսյանը:
Վարորդների միության նախագահը տեղեկացրեց, որ այս առթիվ, վաղը, ժամը 11:00-ին, Արգիշտի արձանի մոտից վարորդները բողոքի երթ են կազմակերպելու:


Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1683

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ