Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կրիտիկական որոշումների կայացման հարցում ինֆորմացիոն ռեսուրսն անչափ կարևոր է

Կրիտիկական որոշումների կայացման հարցում ինֆորմացիոն ռեսուրսն անչափ կարևոր է
06.08.2024 | 15:53

Ներկայում, աշխարհաքաղաքական տեսակի գոյության պայքարում ռեսուրսներից ամենից արժեքավորներից մեկը ինֆորմացիոն ռեսուրսն է, որը հասանելի է շատ քչերին, այն էլ՝ մասամբ։

Կրիտիկական որոշումների կայացման համար, անհրաժեշտ ինֆորմացիայի գերգաղտնիության պայմաններում, նման ինֆորմացիայի թեկուզ մասնակի իմացությունը կամ հավանականային հավաստիության ինչ-որ ընդունելի սահմաններում խնդրո առարկա ինֆորմացիայի սինթեզը արտակարգ կարևորություն ունեցող գիտական պրոբլեմ է։

Նման ինֆորմացիան կամ դրա, թեկուզ սինթեզի միջոցներով ստացված, մասնակի համարժեքները կրիտիկական բնույթի իրադարձությունների իմիտացիոն մոդելավորման հիմքն են։

Իսկ ինֆորմացիայի նման սինթեզ հնարավոր է միայն մարդկային համակարգերի կյանքի, վարքի ու հարաբերությունների հիմնարար բնույթի աքսիոմատիկ մաթեմատիկական տեսության բազայի վրա։

Նման մաթեմատիկական տեսության որակական ու քանակական ճյուղերի միջոցով մարդկային համակարգերի հարաբերությունների սիտուացիոն անալիզը կարող է ծառայել որպես անհրաժեշտ կրիտիկական ինֆորմացիայի հավանականային սինթեզի համար որպես հիմք։

Իր գաղափարական կողմով ինֆորմացիայի սինթեզի նման մեթոդաբանությունը նման է կապի ու կոմունիկացիայի ոլորտի սինթեզի մեթոդներին։

Պավել Բարսեղյան

Դիտվել է՝ 3852

Մեկնաբանություններ