Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հայաստանյան էշ պատրաստող սեռական փոքրամասնությունները ցնծության մեջ են

Հայաստանյան էշ պատրաստող սեռական փոքրամասնությունները ցնծության մեջ են
25.10.2012 | 20:17

Եվրախորհրդի հատուկ հանձնակատարը և Հայաստանի 20 գրանտածուծ կազմակերպություններ դիմել են վարչապետին, պահանջելով կինոդահլիճ տրամադրել «Ինչպես են էշ պատրաստում» վերնագրով ֆիլմի ցուցադրման համար: Հայաստանյան էշ պատրաստող սեռական փոքրամասնությունները ցնծության մեջ են:

Վաչագան Ա. Սարգսյան

Դիտվել է՝ 28922

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ