Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Հպարտ քա­ղա­քա­ցի­նե­րի փո­ղե­րով «թր­ջում» են հեր­թա­կան պարգևավ­ճա­րը

«Հպարտ քա­ղա­քա­ցի­նե­րի փո­ղե­րով «թր­ջում» են հեր­թա­կան պարգևավ­ճա­րը
28.07.2020 | 00:19
Դիտվել է՝ 42406

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ