ՀԱՊԿ-ի վերլուծական ծառայությունը գործում է շուրջօրյա և ուշադիր հետևում է Կուրսկի շրջանում իրավիճակի զարգացմանը՝ հայտնել են ռազմական դաշինքի մամուլի ծառայությունից։ Կազմակերպությունը խոստացել է սահմանված ժամկետում իրականացնել բոլոր անհրաժեշտ ընթացակարգերը՝ Ռուսաստանի կողմից ռազմական օգնության խնդրանքի դեպքում, սակայն մինչև օրս Կուրսկի շրջանում ստեղծված իրավիճակի առիթով Ռուսաստանի կողմից նման դիմում չի եղել։                
 

«ԴԺԳՈՀՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԼԻՆՈՒՄ ԵՆ, ԵՐԲ ԽՆԴՐՈՒՄ ԿԱՄ ՊԱՀԱՆՋՈՒՄ ԵՆՔ ՀԵՏևԵԼ ՃՈՊԱՆՈՒՂՈՒՑ ՕԳՏՎԵԼՈՒ ԿԱՆՈՆԻՆ»

«ԴԺԳՈՀՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԼԻՆՈՒՄ ԵՆ, ԵՐԲ ԽՆԴՐՈՒՄ ԿԱՄ ՊԱՀԱՆՋՈՒՄ ԵՆՔ ՀԵՏևԵԼ ՃՈՊԱՆՈՒՂՈՒՑ ՕԳՏՎԵԼՈՒ ԿԱՆՈՆԻՆ»
25.10.2011 | 00:00

Աշխարհի ամենաերկար, ուղևորատար, հետադարձելի «ՏաԹևեր» ճոպանուղին մեկ տարեկան է:
Հոկտեմբերի 16-ին լրագրողների խումբն ուղևորվեց Տաթև` տեսնելու, գնահատելու հնամյա սրբավայրին զարմանալիորեն ներդաշնակվող, իր տեղն ու դերը հաստատած մեկամյա ճոպանուղին:
«ՏաԹևեր» ճոպանուղու տնօրեն ՏԻԳՐԱՆ ՂԱԶԱՐՅԱՆԸ տեղեկացրեց, որ ճոպանուղին հանրային գործարկումից` 2010-ի հոկտեմբերի 23-ից մինչ օրս սպասարկել է մոտ 70 000 ուղևորի: Մեկ տարում իրականացվել են ճոպանուղու երկու կայանների հարակից տարածքների բարեկարգման և կանաչապատման աշխատանքներ, տեղադրվել են տեղեկատվական եռալեզու ուղեցույց-վահանակներ, ավելի քան 50 նստարան և աղբաման` տարածքը դարձնելով ավելի հարմարավետ այցելուների և ուղևորների համար: «ՏաԹևեր»-ի «Հալիձոր» կայանի հարակից տարածքում կառուցվել և շահագործման համար պատրաստ է սպասասրահ - սրճարանը:
Հարկ է նշել, որ էկզոտիկ այդ փոխադրամիջոցի շնորհիվ տեղի մոտ 55 բնակիչ ապահովվել է աշխատանքով: Հարակից գյուղերի բնակիչները ճոպանուղուց օրը մեկ անգամ օգտվում են անվճար: Աշխարհի ամենաերկար ճոպանուղին նաև զբոսաշրջիկների ուշադրության կենտրոնում է։
Ճոպանուղու երկարությունը 5,7 կմ է, Հալիձոր-Տաթև ճանապարհը հնարավոր է անցնել 11 րոպեում: Վագոնի առավելագույն արագությունը մոտ 40 կմ/ժամ է: Տնօրենի խոսքով` դա բարձր արագություն չէ և կարող է հետաքրքիր զգացողություններ առաջացնել, բայց ոչ վատ: Միջազգային փորձագետներն իրենց հերթին փաստում են` ճոպաններն անվտանգ են և համապատասխանում են անվտանգության եվրոպական չափանիշներին: Ասում են նաև, որ ճոպանուղին աշխարհի ամենաանվտանգ տրանսպորտային միջոցներից մեկն է:
-Յուրաքանչյուր ամիս ճոպանուղու ուղևորների թիվն ավելանում է,- ասում է Տիգրան Ղազարյանը:- Ճոպանուղու նկատմամբ հետաքրքրությունը մեծ է հատկապես հանգստյան և տոն օրերին, երբ սպասարկում ենք օրական 700-800 ուղևորի:
-Չե՞ք կարծում, որ հետաքրքրությունը ժամանակի ընթացքում կարող է մարել, գուցե նորություննե՞ր են պետք:
-Հետաքրքրությունների բավարարման համար մենք իրականացնում ենք բազմաթիվ ծրագրեր: Մեր քաղաքականությունը հիմնականում ուղևորակենտրոն է, միտված է բավարարելու ուղևորների պահանջները:
-ՈՒնե՞ք մշտական այցելուներ, որոնց համար ճոպանուղին վերածվել է ազարտի:
-Մշտական այցելուների քանակը բավականին քիչ է։ Նրանք, ովքեր մի անգամ այցելում են, պատմում են իրենց ընկերներին, ուղեկցում այստեղ, ինչ-որ իմաստով դառնում են նաև ուղեկցող: ՈՒնենք այցելուներ, որոնց արդեն դեմքով ճանաչում ենք:
-Այսինքն, լրացուցիչ PR-ի կարիք չունեք:
-Յուրաքանչյուր կազմակերպություն, այդ թվում` «ՏաԹևեր» ճոպանուղին, ունի PR-ի կարիք, այլ հարց է, թե ինչ մոտեցումով է այն իրականացվում:
-Դժգոհություններ չե՞ն լինում:
-Դժգոհություններ լինում են, երբ խնդրում կամ պահանջում ենք հետևել ճոպանուղուց օգտվելու կանոններին:
-Ինչպես լրագրողների դեպքո՞ւմ էր այսօր:
-Բնականաբար, լրագրողները նույնպես մեր ուղևորներն են:
-Ինքներդ հաճա՞խ եք օգտվում ճոպանուղուց:
-Աշխատանքի բերումով` օրվա ընթացքում մեկ-երկու անգամ:
-Աշխարհի ամենաերկար ճոպանուղին նպաստում է Հայաստանի ճանաչելիությանը, բնականաբար, տեղի բնությունը, կենցաղը, հնագույն սրբավայրը նույնպես ճանաչելի են դառնում, գրավում զբոսաշրջիկների հետաքրքրությունը: Իսկ ավելին փորձո՞ւմ եք անել. օրինակ, շուտով լրանում է Ցեղասպանության 100-ամյակը։
-Սպասարկման ոլորտում իրականացվող քաղաքականությունը, պայմանականորեն ասած, դուրս է քաղաքականությունից: Սակայն այն, ինչ ազգային արժեք է, ազգային ռազմավարության հիմնակետ` մեզ համար կարևորագույն պայման է: Մինչ օրս նման ծրագրեր չեն իրականացվել, սակայն կարծում եմ` կլինեն:
-Սյունիքում ինչպիսի՞ն է կյանքը, մանավանդ գյուղերում: Երիտասարդները հիմնականում մայրաքաղաքում կամ Հայաստանից դուրս են տեսնում իրենց ապագան:
-Տաթևի ճոպանուղու շահագործումից հետո Սյունիքի երիտասարդների մեծ մասը ցանկանում է ապրել, աշխատել այստեղ, անգամ Երևանում կրթություն ստանալուց հետո վերադառնալ հայրենի համայնք: Փորձում են աշխատանքի անցնել ճոպանուղում, հարակից այլ կառույցներում կամ ստեղծել իրենց բիզնեսը:
-Ի՞նչ է պետք ճոպանուղում աշխատելու համար:
-Յուրաքանչյուր հաստիքի համար ունենք ընտրված չափանիշներ, որոնցով և իրականացվում է աշխատողների ընտրությունը:
-Բարձր աշխատավարձը երաշխավորվո՞ւմ է:
-Սյունիքի մարզի միջին աշխատավարձից բավականին բարձր է, որը հնարավորություն է ընձեռում մեր աշխատողներին լուծելու ընտանիքի սոցիալական խնդիրները:
-Ինքներդ մշտական կբնակվե՞ք Սյունիքում:
-Ես արդեն մեկուկես տարի ապրում եմ Սյունիքում:
-Եթե համեմատելու լինենք կյանքը Երևանում և Սյունիքում...
-Եթե դուք ինձ տաք կյանքի սահմանումը, ես համեմատություն կանցկացնեմ:
-Երկու բառով բնորոշեք սյունիքցուն:
-Իրենց լեռների պես հպարտ, օդ ու ջրի պես մաքուր ու պարզ և ճոպանուղու նման վեհ, դեպի բարձունքները ձգտող:
-Զբոսաշրջիկներին մատուցվող ծառայությունների որակը ինչպե՞ս եք գնահատում: Մեզանում ընդունված է կողմնապահություն անել, երբ բանը հասնում է դրսից եկած մարդուն:
-Համայնքների բնակիչները փորձում են ծառայությունների որակը համապատասխանեցնել զբոսաշրջիկների պահանջներին։ Գուցե ծառայությունների որակի հետ կապված խնդիրներ լինեն, սակայն ոչ գների:
-Եղանակային փոփոխությունների պատճառով այս տարի ճոպանուղու դադար սպասվո՞ւմ է:
-Աշնան վերջին ճոպանուղին մի քանի օրով դադար կառնի` շահագործման աշնանային ռեժիմից ձմեռայինին անցնելու պատճառով:
Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1404

Մեկնաբանություններ