Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Աշխարհաքաղաքական կենտրոնները խմբագրելու են սեփական ռազմավարության հարավկովկասյան վեկտորը

Աշխարհաքաղաքական կենտրոնները խմբագրելու են սեփական ռազմավարության հարավկովկասյան վեկտորը
27.05.2024 | 10:43

Սրբազան պայքարը երեկվանից միջազգային մեդիաների ուշադրության կենտրոնում է։ Ու դա շատ կարևոր ցուցիչ է։

Աշխարհաքաղաքական կենտրոնները անխուսափելիորեն ինչ-որ պահի սկսելու են սեփական ռազմավարության հարավկովկասյան վեկտորը խմբագրել` ելնելով Հայաստանում ընթացող լայնածավալ շարժման դինամիկայից։

Ուստի, առկա դինամիկան անհրաժեշտ է ոչ միայն պահպանել, այլ նաև նոր լիցք հաղորդել շարժմանը։

Վահե Դավթյան

Դիտվել է՝ 1293

Մեկնաբանություններ