Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Էս «չարաճճի բալիկը» դեռ շատ օյիններ կխաղա

Էս «չարաճճի բալիկը» դեռ շատ օյիններ կխաղա
08.09.2017 | 00:57
Դիտվել է՝ 7735

Մեկնաբանություններ