Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ «պպզողներն» ու «խարոշիներն» են կանգնում ընդդիմության գլուխ

Երբ «պպզողներն» ու «խարոշիներն» են կանգնում ընդդիմության գլուխ
16.06.2017 | 12:18
Դիտվել է՝ 6288

Մեկնաբանություններ