Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Գրիբոյեդով»-ը՝ ռուսական նոր քաղաքականության նախագի՞ծ

«Գրիբոյեդով»-ը՝ ռուսական նոր քաղաքականության նախագի՞ծ
19.02.2014 | 21:56

Մեր աղբյուրների տեղեկացմամբ՝ վերջերս Երևանում գործող և աղմուկ հանած «Գրիբոյեդով» ակումբի ստեղծումը ռուսական իշխանությունների կողմից նպատակ է ունեցել նոր քաղաքականություն իրականացնելու Հայաստանում: Բանն այն է, որ Ռուսաստանն այլևս հույսը կտրել է, որ կացնային, կոշտ մեթոդներով կարող է Հայաստանում իր իշխանությունը պարտադրել և հասնել շոշափելի արդյունքների, այդ պատճառով էլ փորձում է ստեղծել նմանատիպ ակումբներ, որոնց միջոցով կարող է իրականացնել ավելի «փափուկ» և արդյունավետ քաղաքականություն:

Դիտվել է՝ 1695

Մեկնաբանություններ

ենսակերպ
  • Տեսանյութ
  • Այլ
  • 06.09.2024