ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ դուրս կգա նախագահական ընտրապայքարից, եթե բժիշկները պարզեն, որ ինքն առողջական խնդիրներ ունի։ «Անկեղծ ասած, ես կարծում եմ, որ միակ բանը, որ տարիքը բերում է, իմաստությունն է»,- հավելել է Բայդենը։ Ավելի վաղ նա ասել էր, որ կհրաժարվի նախընտրական մրցապայքարից միայն այն դեպքում, եթե Աստված իրեն ասի դա անել։               
 

«Ինձ հա­մար լավն է այն ֆիլ­մը, որն էկ­րա­նի և հան­դի­սա­տե­սի միջև երկ­խո­սու­թ­յուն է ստեղ­ծում»

«Ինձ հա­մար լավն է այն ֆիլ­մը, որն էկ­րա­նի և հան­դի­սա­տե­սի միջև երկ­խո­սու­թ­յուն է ստեղ­ծում»
20.03.2020 | 04:19

Հրա­պա­րակ­վել է կի­նո­ռե­ժի­սոր ՍԵԳ ԿԻ­ՐԱ­ԿՈ­ՍՅԱ­ՆԻ «Մաք­րա­գոր­ծու­մը» (անգլ.՝ Purification) պոե­տիկ վա­վե­րագ­րա­կան ֆիլ­մի թրեյ­լե­րը: «Ի­րա­տե­սի» հետ զրույ­ցում կի­նո­ռե­ժի­սորն ա­սաց, որ «Մաք­րա­գոր­ծու­մը» նկա­րա­հան­վել է 10 տար­վա ըն­թաց­քում ա­վե­լի քան 15 երկ­րում (Շվե­դիա, Լատ­վիա, ՈՒկ­րաի­նա, Պոր­տու­գա­լիա, Շվեյ­ցա­րիա, Հա­յաս­տան, Լյուք­սեմ­բուրգ, Գեր­մա­նիա, Բուլ­ղա­րիա, Ֆրան­սիա, Լե­հաս­տան, Թուր­քիա, Ռու­սաս­տան, Մեծ Բրի­տա­նիա...): Ներ­կա­յումս ֆիլ­մը հե­տար­տադ­րա­կան փու­լում է:

-Ինչ­պե՞ս եք ընտ­րել եր­կր­նե­րի աշ­խար­հագ­րու­թյու­նը, և ին­չու՞ այդ­քան եր­կար ըն­թացք ու­նե­ցավ ֆիլ­մի նկա­րա­հա­նու­մը:
-Երբ սկ­սե­ցի նյու­թեր հա­վա­քել, գի­տեի, որ ինչ-որ մի օր մեծ ֆիլմ եմ նկա­րա­հա­նե­լու, թե ին­չի մա­սին, սկզ­բում չգի­տեի: Լի­նե­լով կի­նո­ռե­ժի­սու­րա­յի բաժ­նի ու­սա­նող, 2006-2007-ից սկ­սած, երբ ինչ-որ հե­տաքր­քիր բան էի տես­նում կամ զգում էի, որ հե­տաքր­քիր բան է լի­նե­լու, տե­սախ­ցիկս միաց­նում էի: Ի­հար­կե, այն ժա­մա­նակ­վա նկա­րա­հա­նած կադ­րե­րը չեմ օգ­տա­գոր­ծել. տե­սախ­ցի­կի ո­րակն այն չէր, և այլ պատ­ճառ­նե­րով: Բայց, ըստ էու­թյան, այդ­պես սկս­վեց: 2013-ից վերջ­նա­կա­նա­պես հս­տա­կեց­րի սցե­նա­րը ու սկ­սե­ցի ա­վե­լի կոնկ­րետ հա­վա­քել նյու­թե­րը, բայց է­լի նույն սկզ­բուն­քով. ո­չինչ չեմ բե­մադ­րել, ոչ մե­կի չեմ խնդ­րել՝ ինչ որ բան ա­նել: Ինչ տե­սել եմ, դա էլ նկա­րա­հա­նել եմ: Ինչ վե­րա­բե­րում է եր­կր­նե­րի աշ­խար­հագ­րու­թյա­նը, կա­րե­լի է ա­սել, ես չեմ ընտ­րել եր­կր­նե­րը, նրանք են ինձ ընտ­րել: Երբ այ­ցե­լում էի որևէ եր­կիր, տես­նում էի հե­տաքր­քիր դր­վագ­ներ, կամ տե­ղում էի նկա­րա­հա­նում կամ, ե­թե չէի հասց­նում, հե­տո նո­րից գնում էի այդ եր­կիր նկա­րա­հա­նում­ներ ա­նե­լու: Օ­րի­նակ, 2011-ին Բար­սե­լո­նում կրակ­նե­րի փա­ռա­տո­նի ա­կա­նա­տես ե­ղա, երբ ողջ քա­ղա­քում հրա­վա­ռու­թյուն­ներ էին ու մար­դիկ դրանց տակ պա­րում էին: 2017-ին ես հա­տուկ գնա­ցի Բար­սե­լոն այդ փա­ռա­տո­նը նկա­րա­հա­նե­լու: Կամ ՈՒկ­րաի­նա­յում 2014-ին տե­սա Մա­զո­խի տուն-թան­գա­րա­նը, որ­տեղ զբո­սաշր­ջիկ­ներն այ­ցե­լում են մտ­րակ­վե­լու հա­մար: 2018-ին հա­տուկ դա նկա­րա­հա­նե­լու հա­մար գնա­ցի այդ եր­կիր: «Զվար­ճան­քի» այդ վայ­րը ֆիլ­մում այլ ի­մաստ է ստա­ցել: Եվ ոչ միայն դա, վա­վե­րագ­րա­կան կադ­րե­րի մեծ մա­սը, ըստ էու­թյան, ո­րո­շա­կի հա­ջոր­դա­կա­նու­թյան մեջ կորց­րել է իր սկզբ­նա­կան ի­մաս­տը, վա­վե­րագ­րա­կա­նու­թյու­նը և ֆիլ­մում ձեռք բե­րել այ­լա­բա­նա­կան ի­մաստ:
-Շաղ­կապ­վա՞ծ են տե­սա­րան­նե­րը:
-Բո­լոր դր­վագ­նե­րը շաղ­կապ­ված են մի սյու­ժեի շուրջ, և երևի թե հենց դրա­նով էլ ֆիլմս տար­բեր­վում է այդ ո­ճի այլ ֆիլ­մե­րից: Պոե­տիկ վա­վե­րագ­րա­կան ֆիլ­մե­րը լու­սան­կար­չա­կան են և գե­ղե­ցիկ: Այս դեպ­քում կան հս­տակ ար­տա­հայտ­ված սցե­նա­րա­կան գիծ և յոթ գլուխ­ներ:
-Ինչ­պե՞ս եք կա­տա­րել այդ տա­րա­բա­ժա­նու­մը:
-7 գլուխ­նե­րը մարդ­կու­թյան զար­գաց­ման փու­լերն են: Ի­հար­կե, այ­լա­բա­նա­կան կադ­րե­րով եմ ներ­կա­յաց­րել այդ ա­մե­նը, ո­րով­հետև չէի կա­րող մեծ պայ­թյուն կամ սառ­ցի դա­րաշր­ջան նկա­րել:
-Ին­չի՞ է հան­գում աշ­խար­հի ստեղծ­ման պատ­մու­թյու­նը, աշ­խար­հի վեր­ջի՞ն:
-Տրա­մա­բա­նա­կան ու­ղին հետևյալն է. ստեղծ­վում են տիե­զեր­քը, մո­լո­րա­կը, սառ­ցի դա­րար­ջա­նը, հե­տո հայ­տն­վում են բնու­թյու­նը, կեն­դա­նա­կան աշ­խար­հը, մար­դը, հե­տո զար­գա­ցումն է մար­դու, ո­րը սկ­սում է աշ­խա­տել, հա­ճույք ստա­նալ, տեխ­նոլո­գիա­կան զար­գա­ցումն է ու ա­հա­զան­գը, որ, ե­թե այս­պես շա­րու­նակ­վի, ինչ-որ պա­հի մար­դու ֆի­զի­կա­կան գո­յու­թյու­նը կա­րող է հար­ցա­կա­նի տակ դր­վել: «Այս­պես» ա­սե­լով՝ նկա­տի ու­նեմ մարդ­կա­յին ա­գա­հու­թյու­նը:
-«Մաք­րա­գոր­ծու­մը» բնա­պահ­պա­նա­կան ուղղ­վա­ծու­թյու՞ն ու­նի: Ֆիլ­մի թրեյ­լե­րը նա­յե­լիս՝ ինձ այդ­պես թվաց:
-Ֆիլ­մը կա­րե­լի է դի­տար­կել և՛ բնա­պահ­պա­նա­կան տե­սան­կյու­նից, և՛ կեն­դա­նա­սի­րա­կան, և՛ կր­թա­կան, գու­ցե նաև բա­րո­յախ­րա­տա­կան, բայց ա­ռաջ­նա­յին նպա­տակս ար­վեստ ստեղ­ծելն է:
-Տպա­վո­րու­թյուն կա, որ պետք է պայ­քա­րենք տեխ­նի­կա­յի դեմ, ո­րով­հետև տեխ­նո­լո­գիա­ներն են ա­վե­րում բնու­թյու­նը, հե­ռաց­նում մար­դուն բնու­թյու­նից: Բայց չէ՞ որ ա­ռանց այդ ա­ռա­ջըն­թա­ցի էլ հնա­րա­վոր չէ: Ի վեր­ջո, ե­թե տեխ­նի­կան չլի­ներ, Դուք չէիք կա­րող նկա­րա­հա­նել այս ֆիլ­մը:
-Տա­րի­ներ ա­ռաջ «Ոս­կե ծի­րան» կի­նո­փա­ռա­տո­նի շր­ջա­նա­կում հան­դի­պում էր կազ­մա­կերպ­վել կի­նո­ռե­ժի­սոր Գոդֆ­րի Ռեջ­ջո­յի հետ։ Աշ­խար­հում նա հայտ­նի է իր պոե­տիկ վա­վե­րագ­րա­կան ֆիլ­մե­րով: Նույն հար­ցը նրան տվե­ցին՝ Դուք պայ­քա­րում եք տեխ­նի­կա­յի դեմ, բայց ըստ էու­թյան, տեխ­նի­կա­յի օգ­նու­թյամբ եք ֆիլ­մեր ստեղ­ծում: Նա ա­սաց, որ իս­կա­պես տեխ­նի­կա­յի դեմ է իր ֆիլ­մը. փոքր կրակ վա­ռե­լով՝ պայ­քա­րում է ա­վե­լի մեծ կրա­կի դեմ: Ինձ մի քիչ խորթ թվաց նրա ա­սա­ծը: Կար­ծում եմ` խն­դի­րը ոչ թե տեխ­նի­կա­կան ա­ռա­ջըն­թացն է, այլ ինչ­պես քիչ ա­ռաջ նշե­ցի՝ մար­դու ա­գա­հու­թյու­նը: Ես խն­դի­րը տես­նում եմ մեր ու­ղեղ­նե­րում, ոչ թե մեզ­նից դուրս: Տեխ­նի­կան կա­րե­լի է օգ­տա­գոր­ծել տար­բեր ե­ղա­նակ­նե­րով: Նույ­նը կա­րող ենք ա­սել է­լեկտ­րաէ­ներ­գիա­յի մա­սին: Ե­թե մար­դը չգի­տի դրա հետ վար­վե­լու ձևը, մա­հա­ցու վտանգ կա­րող է լի­նել, ե­թե գի­տի, կա­րե­լի է օ­գուտ­ներ ստա­նալ: Է­լի չա­փի խն­դիրն է ինձ ան­հան­գս­տաց­նում, երբ չեն կա­րո­ղա­նում տար­բե­րա­կել կա­րի­քը զուտ ցան­կա­լիից, հնա­րա­վո­րից:
-Ե՞րբ է ֆիլ­մը էկ­րան դուրս գա­լու:
-Նա­խա­տե­սում ենք 2021 թվա­կա­նի աշ­նա­նը:
-Ին­չու՞ այդ­քան ուշ:
-Ե­թե հաշ­վի առ­նենք, որ տա­սը տա­րի ստեղծ­վում է, այդ­քան էլ ուշ չէ: Մինչև տա­րե­վերջ պատ­րաստ կլի­նի մոն­տաժ­ված տար­բե­րա­կը: Բայց, որ­պես­զի ֆիլ­մը հա­մաշ­խար­հա­յին մեծ տա­րա­ծում ու­նե­նա, նա­խա­պատ­րաս­տա­կան աշ­խա­տանք­ներ են պետք: Կի­նոար­դյու­նա­բե­րու­թյու­նը շու­կա­յի պես է, պի­տի կա­րո­ղա­նաս վա­ճա­ռել միտքդ, հա­մո­զել, կա­պեր ստեղ­ծել այն կե­տե­րի հետ, ո­րոնց ու­զում ես վա­ճա­ռել: Դրա հա­մար այս պա­հին նախ­նա­կան ա­սում եմ՝ ներ­կա­յա­հան­դե­սը կլի­նի 2021 թվա­կա­նի աշ­նա­նը:
-Ֆիլմն ու­նի՞ պրո­դյու­սեր: Կա՞ն ա­ջա­կից­ներ, ֆի­նան­սա­վո­րում:
-Ես կողմ եմ պրո­ֆե­սիո­նալ աշ­խա­տան­քին, երբ ռե­ժի­սո­րը ռե­ժի­սո­րու­թյուն է ա­նում, օ­պե­րա­տո­րը՝ օ­պե­րա­տո­րու­թյուն, պրո­դյու­սե­րը՝ պրո­դյու­սե­րու­թյուն և այլն: Նա­խորդ ֆիլ­մե­րից շա­տե­րի դեպ­քում այդ­պես էլ աշ­խա­տել եմ, բայց քա­նի որ չգի­տեի «Մաք­րա­գոր­ծու­մը» ուր է տա­նում, ո­րո­շե­ցի, որ պրո­դյու­սե­րա­կան աշ­խա­տան­քը կվս­տա­հեմ մե­կին այն ժա­մա­նակ, երբ պարզ կլի­նի, թե ինչ է ստաց­վե­լու: Կամ էլ պետք է ե­րա­զանք­նե­րի պրո­դյու­սե­րու­թյուն լի­նի:
-Ի՞նչ է դա:
-Երբ հույն կի­նո­ռե­ժի­սոր Թեո­դո­րոս Ան­գե­լո­պու­լո­սը է­լի «Ոս­կե ծի­րան» փա­ռա­տո­նի շր­ջա­նա­կում Հա­յաս­տա­նում էր, ա­սաց՝ պրո­դյու­սերն ինձ հա­մար այն­քան գու­մար է ձեռ­քը բե­րում, որ մենք կա­րող ենք ե­րեք օր սպա­սել մինչ ամ­պա­մած ե­ղա­նակ լի­նի, իմ ու­զած լույս ստա­նանք, նոր պետք ե­ղած կադ­րը նկա­րեմ: Ես հաս­կա­նում եմ, որ Հա­յաս­տա­նում չեմ կա­րող այդ­պի­սի պրո­դյու­սեր գտ­նել, դրա հա­մար մինչև հի­մա ինք­նապ­րո­դյու­սե­րու­թյամբ էի զբաղ­ված: Ֆիլ­մի նկա­րա­հան­մա­նը ա­ջակ­ցել է «Դոկ­տոր սի­նե­մա» կազ­մա­կեր­պու­թյու­նը: Շատ հար­ցե­րում օգ­նել է Լյուք­սեմ­բուր­գի հայ­կա­կան հա­մայն­քը, ինչ­պես նաև ըն­կեր­ներս: Նույն պատ­ճա­ռով, որ ամ­բող­ջո­վին հս­տակ չէր ֆիլ­մը ար­դյուն­քը, կի­նո­հիմ­նադ­րամ­նե­րի չեմ դի­մել: Այս պա­հին նաև այդ ուղ­ղու­թյամբ եմ աշ­խա­տում, և փոր­ձում եմ գու­մար հայ­թայ­թել հե­տար­տադ­րա­կան փու­լի հա­մար՝ գույ­նի, ձայ­նի շտ­կում և այլն:
-Ձեր հար­ցազ­րույց­նե­րից մե­կում ա­սել եք, որ լավ կի­նո նկա­րե­լու հա­մար մեծ գու­մար­նե­րը դեռևս նա­խա­պայ­ման չեն, քա­նի որ նախ պետք է հաս­կա­նալ՝ ինչ է նշա­նա­կում լավ կամ վատ կի­նո: Բայց մեծ գու­մար­նե­րի անհ­րա­ժեշ­տու­թյուն, այ­նուա­մե­նայ­նիվ, կա:
-Ինձ հա­մար լավն է այն ֆիլ­մը, որն էկ­րա­նի և հան­դի­սա­տե­սի միջև երկ­խո­սու­թյուն է ստեղ­ծում: Ընդ ո­րում՝ խոս­քը մա­նի­պու­լյա­տիվ մե­թոդ­նե­րով հան­դի­սա­տե­սից ար­ցունք քա­մե­լու մա­սին չէ: Մի քիչ հու­զա­կան ե­րաժշ­տու­թյուն են դնում, հե­րոս­նե­րից մեկն էլ լաց է լի­նում, հան­դի­սա­տե­սը դուրս է գա­լիս դահ­լի­ճից՝ ա­սում է՝ շատ լավ ֆիլմ էր: Դա ինձ հա­մար է­ժա­նա­գին մե­թոդ է:
-Եր­կու օ­րից էլ մո­ռա­նում է այդ ֆիլ­մի մա­սին:
-Ես մի շատ սի­րե­լի ֆիլմ ու­նեմ՝ «Հյու­սի­սա­յին բևե­ռի սի­րա­հար­նե­րը»: Ող­բեր­գա­կան ա­վարտ ու­նի, բայց դր­ված է թեթև պա­րա­յին ե­րաժշ­տու­թյուն, և ինչ­քան էլ հու­զում է, ներ­սից պայ­թում ես, չես կա­րո­ղա­նում լաց լի­նել: Փո­խա­րե­նը եր­կար ժա­մա­նակ մտ­քիցդ դուրս չի գա­լիս: Դա է ու­ժեղ ռե­ժի­սու­րան ինձ հա­մար: Երկ­խո­սու­թյու­նը ներ­քին կապն է ֆիլ­մի ու դի­տո­ղի միջև: Իսկ գու­մա­րի հար­ցը հի­մա ա­վե­լի հեշտ է, մի ժա­մա­նակ պետք էր ժա­պա­վե­նի փող ու­նե­նալ, լույ­սե­րի, ո­րով­հետև ժա­պա­վե­նը շատ ա­վե­լի լու­սազ­գա­յուն է, ձայ­նագ­րե­լու հա­մար էր մեծ գու­մար պետք: Հի­մա ա­վե­լի հեշտ է այդ տե­սան­կյու­նից: Ո­րոշ ֆիլ­մեր ես մե­նակ եմ նկա­րա­հա­նել:
-Խոս­քը վա­վե­րագ­րա­կա՞ն ֆիլ­մե­րի մա­սին է:
-Ա­յո, ես հակ­ված եմ այն մտ­քին, որ հատ­կա­պես վա­վե­րագ­րա­կան ֆիլ­մի դեպ­քում շատ գու­մա­րը եր­բեմն խան­գա­րում է: Վա­վե­րագ­րա­կան ֆիլ­մը պա­հը որ­սա­լու ար­վեստ է: Ին­քան մեծ ե­ղան տեխ­նի­կան, ստեղ­ծա­գոր­ծա­կան խում­բը, այն­քան բար­դա­նում է պա­հը որ­սա­լը: Ֆիլ­մե­րիցս մե­կը ես ա­նում էի պրո­ֆե­սիո­նալ խա­ղա­ր­կա­յին ֆիլ­մի օ­պե­րա­տո­րի հետ, ո­րը ցն­ցող կադր էր ստա­նում, ա­մեն կադ­րը ա­ռան­ձին գե­ղան­կար էր, բայց դրա ա­րան­քում կոր­չում էր ան­մի­ջա­կա­նու­թյու­նը, պա­հը, որ ինձ պետք էր: Երբ, օ­րի­նակ, նկա­րում էի մարդ­կա­յին հա­րա­բե­րու­թյուն, մինչև լույսն էինք դնում, անդ­րա­դար­ձի­չը տե­ղա­վո­րում, մինչև ձայ­նագ­րո­ղը պատ­րաստ­վում էր, մար­դիկ մտ­նում էին դե­րի մեջ, ան­մի­ջա­կա­նու­թյու­նը կոր­չում էր, փոր­ձում էին ի­րենք ի­րենց խա­ղալ, ի­րենք ի­րենց ներ­կա­յաց­նել այն­պես, ինչ­պես կու­զեին տես­նել էկ­րա­նին: Իսկ ինձ հա­մար կարևոր է, որ ոչ թե մարդն ինքն ի­րեն ներ­կա­յաց­նի, այլ ինչ-որ պա­հի մո­ռա­նա տե­սախ­ցի­կի մա­սին, ապ­րի իր կյան­քը, դրա հա­մար էլ իմ նկա­րա­հա­նում­նե­րը, որ­պես կա­նոն, եր­կար են տևում:
-«Քա­նի դեռ հան­րա­հայտ չեմ, կա­րող եմ ինձ թույլ տալ նաև այն­պի­սի ֆիլ­մեր նկա­րել, ո­րոնց հա­մար կա­րե­լի է ա­մա­չել»: Սա տա­րի­ներ ա­ռաջ «Կի­նոաշ­խար­հին» տված Ձեր հար­ցազ­րույ­ցի վեր­նա­գիրն է: Այս ֆիլ­մի պա­րա­գա­յում՝ կար­ծես նպա­տա­կա­յին է, որ լավ ստաց­վի, մի­ջազ­գա­յին ճա­նա­չում ու­նե­նա:
-Ա­սեմ, ի­րա­կա­նում, միշտ էլ ե­ղել է նպա­տա­կա­յին, որ ֆիլ­մը լավ լի­նի, ո­րով­հետև ա­մեն ֆիլ­մի վրա ծախ­սում եմ ժա­մա­նակ, է­ներ­գիա, ռե­սուրս­ներ: Ի­հար­կե, ե­թե չի ստաց­վում ու­զա­ծիս պես, ծանր չեմ տա­նում: «Մաք­րա­գործ­ման» դեպ­քում այն, ինչ ա­րել եմ մինչև հի­մա, շատ մոտ է ի­դեա­լա­կան ար­դյուն­քին, որ ես ակն­կա­լել եմ: Գու­ցե չշ­տա­պո­ղա­կա­նու­թյան ար­դյունքն է, գու­ցե ար­դեն նաև փոր­ձի, բայց կար­ծում եմ, կա ա­վե­լի հե­տաքր­քիր ու ա­վե­լի պրո­ֆե­սիո­նալ աշ­խա­տանք: Մար­դիկ, ո­րոնց կար­ծիքն ինձ հա­մար կարևոր է՝ պրո­ֆե­սիո­նալ տե­սան­կյու­նից, զուտ թրեյ­լե­րը նա­յե­լով՝ ա­սում են, որ խո­րու­թյուն են տես­նում և հա­վա­տում են, որ լավ գործ է ար­վում:
-Կարևոր է՝ ինչ կա­սեն կի­նո­գետ­նե՞­րը, ո­լոր­տի մար­դի՞կ, թե՞ ֆիլ­մի դի­տող­նե­րի լայն զանգ­վա­ծը:
-Ինձ հա­մար ա­մե­նա­մեծ հա­ջո­ղու­թյու­նը կլի­նի այն, որ մար­դը ֆիլ­մը դի­տե­լուց հե­տո ցան­կու­թյուն ու­նենա ևս մեկ ան­գամ այն դի­տե­լու: Ո­րով­հետև կան ֆիլ­մեր, որ մեկ ան­գամ նա­յում եմ, ա­սում եմ՝ լավն են, բայց երկ­րորդ ան­գամ չէի դի­տի, ֆիլ­մեր կան, որ ա­սում եմ՝ վատն են, դրա հա­մար չեմ ցան­կա­նա նո­րից դի­տել, բայց ո­րոշ ֆիլ­մեր դի­տե­լիս հա­ճույք եմ ստա­նում, նո­րից դի­տե­լով ու­զում եմ նոր շեր­տեր բա­ցա­հայ­տել: Փոր­ձել եմ այն­պես ա­նել, որ ա­ռա­ջին իսկ դի­տու­մից հաս­կա­նան՝ ինչ է կա­տար­վում, միա­ժա­մա­նակ հնա­րա­վո­րու­թյուն եմ ըն­ձե­ռել հան­դի­սա­տե­սին՝ ինձ հետ հա­մա­հե­ղի­նակ դառ­նա­լու, երևա­կա­յու­թյա­նը տուրք տա­լու, նոր բա­ներ տես­նե­լու-հաս­կա­նա­լու: Դա կա­րե­լի է հա­մա­րել խաղ՝ հան­դի­սա­տե­սի հետ:
Զրույ­ցը՝
Ար­մի­նե ՍԱՐԳ­ՍՅԱ­ՆԻ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 7168

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ