Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

-Էս քեզ ի՞նչ մոծակ խայթեց, որ հայերի «խաթեր» պոչս տրորեցիր

-Էս քեզ ի՞նչ մոծակ խայթեց, որ հայերի «խաթեր» պոչս տրորեցիր
03.06.2016 | 02:49
Դիտվել է՝ 4312

Մեկնաբանություններ