Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Անժառանգ «Ժառանգություն»

Անժառանգ «Ժառանգություն»
11.09.2009 | 00:00

«Ժառանգություն» խմբակցությունից Րաֆֆի Հովհաննիսյանի, Վարդան Խաչատրյանի, Մովսես Արիստակեսյանի դուրս գալուց հետո պատգամավորական յոթ հոգանոց ֆրակցիան հրես նմանվելու է սուտլիկ որսկանի հորինած գյուղի պառավներին` իրեքը` «մեռած», մընի բերանումն էլ ըսկի շունչ չկա։

Դիտվել է՝ 5337

Մեկնաբանություններ