Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Ծաղրանկարչի կսմիթ
13.04.2012 | 00:00

Քաղաքական նոր աղանդ` «Ձայն որսացողների վկաները»

Դիտվել է՝ 3517

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ