Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԲՈՍՏԱՆԱՅԻՆ «ԶՐՊԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆ»

ԲՈՍՏԱՆԱՅԻՆ «ԶՐՊԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆ»
22.07.2011 | 00:00

-Մի անգամ էլ ասացիր` «կազյոլ», դատարանով 6 միլիոն կաղամբ կհանեմ քթերիցդ։

Դիտվել է՝ 3696

Մեկնաբանություններ