Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Փոխել արժեքները և պատրաստվել նոր ապագայի

Փոխել արժեքները և պատրաստվել նոր ապագայի
09.08.2024 | 09:41

2010 թվականին միջազգային մի կազմակերպություն սոցիոլոգիական հետազոտություն էր անցկացրել Հայաստանում, Ադրբեջանում և Վրաստանում՝ փորձելով մարդկանցից պարզել նրանց պատկերացումը ապագայի վերաբերյալ։

Հարցմանը մասնակցած Վրաստանի բնակիչների մեծ մասը ասել էր, թե ապագան պատկերացնում է Եվրոպայի հետ, եվրոպական արժեքներով։

Ադրբեջանի հարցվածների բացարձակ մեծամասնությունը ասել էր, թե ապագան պատկերացնում է

«իր պատմական հողերի՝ Ղարաբաղի ազատագրումով», որպեսզի վերականգնվի պատմական արդարությունը։

Հայաստանի հարցվածների գերակշիռ մասը ասել էր՝ ուզում է լավ ապրել, փող ունենալ, խաղաղ ու անհոգ լինել։

Այսպիսի ցանկություններ ու արժեքներ են ներարկվել երեք հարևան երկրների բնակիչներին առնվազն երկու տասնամյակ։ Եվ բնական է, որ պիտի լիներ այն, ինչ եղավ։

Ադրբեջանցիները համարում են, թե Արցախը իրենց պատմական հողն է, պայքարեցին դրա համար, իսկ հայերը իշխանության բերեցին պարազիտների, որոնք վաճառեցին Արցախը լավ ապրելու համար։

Փոխել արժեքները և պատրաստվել նոր ապագայի։ Սա է մեր միակ ճանապարհը, այլապես լավ ապրելու կեղծ մտքերի տակ կորցնելու ենք ամեն ինչ ու թափառենք օտար երկրներում։

Նաիրի Հոխիկյան

Դիտվել է՝ 2570

Մեկնաբանություններ