Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Դրսից թելադրված առաջադրանք

Դրսից թելադրված առաջադրանք
02.07.2024 | 08:37

Ես վստահ եմ, որ նրանք, ովքեր ցանկանում են հանրաքվեով մտնել ԵՄ` խելագարներ չեն։ Բայց նաև վստահ եմ, որ իրենք շատ լավ գիտեն, որ հանրաքվեով ԵՄ մտնելու ոչ մի շանս չկա։

Հետևաբար` ի՞նչ է դրանց ուզածը, եթե ոչ՝ խառնակչություն։ Դեռ չեմ ասում, որ դրսից թելադրված առաջադրանք է, չնայած, դրանում համարյա համոզված եմ։

Ախր, որ հանրաքվեով ԵՄ մտնելու ձև լիներ, էլ ու՞մ էր պետք էդ ԵՄ-ը։

Ասա` «պռախադնոյ» է, ով ուզենա` կմտնի։

Միհրան Միրզոյան

Դիտվել է՝ 4116

Մեկնաբանություններ