Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հյուսիսային պողոտայի պերճանքն ու թշվառությունը

Հյուսիսային պողոտայի պերճանքն ու թշվառությունը
24.07.2012 | 02:27

-Հե՜յ, ո՞վ կա այստեղ:

Կսմթեց՝ Նիկոլայ Մանուկյանը (ՆԻԿՕ)

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 36179

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ