«Արմավիա» ավիաընկերությունը ապրիլի 1-ից դադարեցրեց թռիչքները և սկսեց սնանկացման գործընթաց:
Պատճառները մի քանիսն էին`սխալ մենեջմենթ, «Արմենիա» միջազգային օդանավակայանների բարձր գներ ու համաշխարհային ֆինանսատնտեսական ճգնաժամ: Այս մասին հայտարարել է նաև «Արմավիայի» գլխավոր տնօրեն Նորայր Բելլույանը` օրերս, Հանրային խորհրդում հրավիրված քննարկման ժամանակ:
Ի՞նչ է պետք անել, ինչպիսի? միջոցներ է հնարավոր ձեռնակել փրկելու ազգային ավիաուղիների «կյանքը»: Եվ առհասարակ, ի՞նչ է անում պետությունը և որքանո?վ է մտահոգ ավիաընկերության ճակատագրով:
Հայաստանի Հանրային խորհրդի նախագահ Վազգեն Մանուկյանի կազմակերպած «Արմավիայի» սնանկության վերաբերյալ լսումների ժամանակ, որին ներկա են գտնել ավիաընկերության պատասխանատու ներկայացուցիչներ և ոլորտի խնդիրներով շահագրգիռ անձիք, քննարկվել է մի շարք կարևոր հարցեր:
Ներկաները միաձայն արձանագրել են, որ Հայաստանը պետք է ունենա ազգային ավիափոխադրող`պետության 51 տոկոսի մասնակցությամբ: Այլ կերպ լինել չի կարող: «Եթե պետությունը իր մասնակցությամբ նշված տոկոսը ապահովի, այդ դեպքում ավիացիան կկարողանա հասնել դրված նպատակներին, այդ թվում նաև պատշաճ մակարդակի մենեջմենթ ապահովելու գործում»,-նշել է «Արմավիայի» գլխավոր տնօրենը` ընդգծելով, որ լիովին համամիտ է, որ «Արմավիայի» սնանկության գլխավոր պատճառը վատ մենեջմենթն է եղել: Այնուամենայնիվ, Բելլույանը նշել է, որ «Արմավիան»` որպես բրենդ, դեռ գոյություն ունի, այն կայացել է նաև պետական աջակցությամբ և հնարավոր է փրկել այն, եթե պետությունը փորձի միջամտել այս հարցին և ճիշտ աշխատանքներ տանի խնդրի լուծման գործում: «Այս դեպքում այն կաշխատի ավելի արդյունավետ»,-ասել է նա:
ՔԱԳՎ ղեկավար Արտյոմ Մովսիսյանը ներկայացրել է իրավիաճկը ավիացիոն ոլորտում՝ նշելով, որ կա երեք ճանապարհ՝ ամբողջական պետական կառավարում, շուկայի ազատականացում և այդ երկու դիրքորոշումների համատեղում:
Ավիացիայի զարգացման համար, ըստ Վ.Մանուկյանի, անհրաժեշտ է, որ Հայաստանում 2-3 ընկերություն լինի, որոնք մրցակցում են իրար հետ, բացառել մենաշնորհն այդ ոլորտում ու ապահովել թափանցիկություն: Անդրադառնալով սնանկության երեք պատճառներին, նա առանձնացրել է կառավարության անբավարար մասնակցությունը, ինչը ընկերությանը կանգնեցրեց նման փաստի առաջ:
«Արմենիա» միջազգային օդանավակայաններ» ՓԲԸ գլխավոր մենեջերն էլ հավելել է, որ այժմ իրականացվում է «բաց երկնքի» ժամանակավոր քաղաքականություն, որն ուղղված է շուկայի ազատականացմանը և շատ ընկերություններ շահագրգռված են չվերթներ իրակացանել դեպի Հայաստան, ինչը կբերի նաև գների նվազման: Ըստ նրա, նոր ընկերության ստեղծման համար կպահանջվի վեց ամսից մինչև մեկ տարի:
Ի դեպ, «Զվարթնոցի» ղեկավարությունը կողմ է որ շուկան ազատականացված լինի, սակայն, կանոնակարգումը պետք է լինի կառավարության կողմից:
Այսպիսով, հանձնաժողովը քննարկամն արդյունքում եկել է մեկ ընդհանուր հայտարարի`Հայաստանում ազգային ավիափոխադրող ունենալն անհրաժեշտություն է:
Հ.Գ. Այս տարի նշվելու է հայկական ավիացիայի 80-ամյակը:Իսկ թե ինչպես է նշվելու, երբ փակվել է ազգային ավիաընկերությունը, պարզ չէ:
Ապրիլի 18-ին ՀԽ-ը խնդրի կապակցությամբ ամփոփիչ եզրակացություն կպատրաստի և կներկայացնի կառավարությանը:
Կարճ ասած`«Արմավիայի» փրկությունը կառավարության ձեռքերում է: