Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 
  • Մի օգտատիրոջ  գրառումներից

    Մի օգտատիրոջ գրառումներից

    22.06.2012| 12:50
    Ֆեյսբուքահայության մեջ կռիվ էր ընկել: Դրանցից մեկը` նախկին սիրիահայ, պատեհապաշտ, մի օր առաջ իր պատյանի վրա գրել էր. «Նորանկախ Հայաստանում, երբ կառուցվում էին երկաթբետոնե պատեր, դուք ո՞ւր էիք: