Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ախոր­ժա­կի պա­կաս ոչ մե­կը չու­նի

Ախոր­ժա­կի պա­կաս ոչ մե­կը չու­նի
06.11.2020 | 09:43
Դիտվել է՝ 226858

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ