Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Խե՜ղճ ճգնաժամ

Խե՜ղճ ճգնաժամ
17.04.2009 | 00:00

Այլ երկրներում ահ ու սարսափ տարածելուց և տասնյակ տնտեսություններ գերանդու բաժին դարձնելուց հետո ճգնաժամը Հայաստանում շոկի մեջ է ընկել. «Էս անաստվածները հնձելու բան էլ չեն թողել»։

Դիտվել է՝ 13127

Մեկնաբանություններ