Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ինքնառաջադրվածը

Ինքնառաջադրվածը
20.04.2012 | 00:00

-Ինչքան էլ մռութներդ շուռ տաք ու դմակներդ ինձ անեք, մեկ է, էլի ես եմ չոբան ընտրվելու:

Դիտվել է՝ 138057

Մեկնաբանություններ

"thumbs/220x163/3pU4tYMdyWVA5tG0apcmNk0mF3.jpg" alt='Մենք սրա տակից դուրս չենք գա, եթե ինքներս մեզ չապտակենք' title='Մենք սրա տակից դուրս չենք գա, եթե ինքներս մեզ չապտակենք' width='220' height='163' />
Մենք սրա տակից դուրս չենք գա, եթե ինքներս մեզ չապտակենք

Բաժնի բոլոր նորությունները »

«Իրատես» թերթի արխիվից

«Ով խա­ղա­ղու­թ­յուն է ու­զում խայ­տա­ռա­կութ­յան գնով, կս­տա­նա և՛ պա­տե­րազմ, և՛ խայ­տա­ռա­կութ­յուն»
«Ով խա­ղա­ղու­թ­յուն է ու­զում խայ­տա­ռա­կութ­յան գնով, կս­տա­նա և՛ պա­տե­րազմ, և՛ խայ­տա­ռա­կութ­յուն»

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը
Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը