Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Ռազբորկա»

«Ռազբորկա»
22.05.2009 | 00:00

-Ո՞նց թե դու իմ շտաբին կպնես, դե, կպնելը հիմի դու տե՛ս։

Դիտվել է՝ 11601

Մեկնաբանություններ