Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Զոռբայից զոռբաների հիերարխիկ սանդղակ

Զոռբայից  զոռբաների հիերարխիկ սանդղակ
19.05.2017 | 01:21
Դիտվել է՝ 4973

Մեկնաբանություններ