Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ծուռ հայելիների թագավորությունում

Ծուռ հայելիների թագավորությունում
28.02.2014 | 00:51

Կսմթեցին

Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆՆ (ՆԻԿՕ)

ու

Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 2851

Մեկնաբանություններ