Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արաբա-ամերիկյան ամուսնություն` հանուն «խաղաղության»

Արաբա-ամերիկյան ամուսնություն` հանուն «խաղաղության»
11.06.2013 | 01:23
Դիտվել է՝ 2927

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ