Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ոտքի՜

Ոտքի՜
05.03.2013 | 00:16

Կսմթեց՝ Նիկոլայ Մանուկյանը (ՆԻԿՕ)

Դիտվել է՝ 6110

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ